Welke auto hebben jullie met 3 kids? Onze derde is op komst en ik heb in onze auto (Ford Mondeo Station) het idee dat moeilijk past op de achterbank. Het lijkt heel ruim, maar door de vorm van de achterbank (begint hoger en loopt omlaag) lijkt het moeilijk om 3 stoelen te plaatsen. ONze oudste is net 4, de middelste is 1,5 en nummer 3 is op komst. De oudste zit nu in een mc rodi en de middelste in mc autostoel nummer 1. Ik vraag me af in wat voor auto het wel makkelijk past en waar je de gordels dan ook makkelijk dicht krijgt. En in welke volgorde zet je dan de kids? Ben benieuwd naar jullie ervaringen!
Wij zijn ook aan het kijken. De volgende modellen zijn hier de revue gepasseerd (echter nog geen def. keuze gemaakt); - Mitshubishi Outlander - Hyundai IX35 - Chevrolet Captiva (supergaaf maar schijnt nogal 'slurp-bak' te zijn, dus die valt ws. af) - Citroen C4
Wij hebben gekozen voor de Peugeot 308SW met 3 aparte stoelen. We zijn nog niet bezig voor een derde maar volgend jaar denk ik wel.
Wij hebben sinds deze week een Kia Sorento.....hadden een ford station, maar wat een ruimte nu zeg. met gemak gaan de drie kids nu achterin. Kwebbel
Wij hebben net een VW Touran gekocht (moeten bij ons 3 stoeltjes naast elkaar in kunnen). Zafira ook voor gekeken. Buurman die bij een Opel garage werkt gaf wel aan dat de eerste modellen (tot 2006) vaak veel in de garage staan... veel problemen mee volgens hem - die van na 2006 niet.