Welke 5 pers.auto met 3 kids?

Discussie in 'De lounge' gestart door 2schatjes, 30 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2schatjes

2schatjes Lid

27 dec 2008
    75
    0
    0
    Welke auto hebben jullie met 3 kids? Onze derde is op komst en ik heb in onze auto (Ford Mondeo Station) het idee dat moeilijk past op de achterbank. Het lijkt heel ruim, maar door de vorm van de achterbank (begint hoger en loopt omlaag) lijkt het moeilijk om 3 stoelen te plaatsen. ONze oudste is net 4, de middelste is 1,5 en nummer 3 is op komst. De oudste zit nu in een mc rodi en de middelste in mc autostoel nummer 1.
    Ik vraag me af in wat voor auto het wel makkelijk past en waar je de gordels dan ook makkelijk dicht krijgt. En in welke volgorde zet je dan de kids? Ben benieuwd naar jullie ervaringen!

2. Windows

Windows Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.860
    0
    0
    Ik zou voor de Opel Zafira gaan

3. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Wij zijn ook aan het kijken. De volgende modellen zijn hier de revue gepasseerd (echter nog geen def. keuze gemaakt;));

- Mitshubishi Outlander
    - Hyundai IX35
    - Chevrolet Captiva (supergaaf maar schijnt nogal 'slurp-bak' te zijn, dus die valt ws. af)
    - Citroen C4

4. Momisake

Momisake Fanatiek lid

27 jul 2010
    1.641
    173
    63
    Vrouw
    Wij hebben gekozen voor de Peugeot 308SW met 3 aparte stoelen.
    We zijn nog niet bezig voor een derde maar volgend jaar denk ik wel.

5. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Wij hebben sinds deze week een Kia Sorento.....hadden een ford station, maar wat een ruimte nu zeg. met gemak gaan de drie kids nu achterin.

Kwebbel

6. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Wij hebben net een VW Touran gekocht (moeten bij ons 3 stoeltjes naast elkaar in kunnen).

Zafira ook voor gekeken. Buurman die bij een Opel garage werkt gaf wel aan dat de eerste modellen (tot 2006) vaak veel in de garage staan... veel problemen mee volgens hem - die van na 2006 niet.

Deel Deze Pagina