Hoi, Normaal laat ik het altijd bij de kapper doen, maar nu wilde ik het eens zelf proberen om mijn haar te verven/kleuren. Welk merk is daar nu het beste voor? Ik heb half lang haar, donker blond.
Ik zweer nog steeds bij de haarverf van de Action Je betaalt nog niet eens 2 euro en het pakt tot nu toe bij mij het best!
Grappig, deze pakte bij mij dus helemaal niet! Ik gebruik nu altijd de haarkleuring van de hema, werkt heel goed!!!!
Ehm als ik heel eerlijk ben...........GEEN Het is zo slecht voor je haar al die drogisterij zooi. Ga naar een kappers groothandel in de buurt, koop peroxide en verf daar en je bent voor 10 euro klaar!
Ik doe het zelf, blond met Guhl. Gaat gelukkig heel goed. Ik kan het me ook niet permiteren om het bij de kapper te laten doen omdat ik vrij vaak mijn uitgroei bijwerk. Probeer anders gewoon eens een plukje op een niet al te opvallende plek. Heb ik ook gedaan en zo kwam ik er achter dat de kleur waar ik vroeger (ben jaaaren blond geweest, toen een paar jaar donker, kort laten knippen tot mijn haar weer geheel mijn eigen kleur had en na een jaar of 2 toch weer blond) mijn haar mee blondeerde nu een totaal ander effect gaf!!!
Ik doe altijd van Poly Palette...En die koop ik in duitsland voor 3,89 en die pakt super!! En blijft lang mooi
Ja hoor, daar kun je gewoon binnenstappen en word je ook nog geadviseerd door mensen die er echt verstand van hebben
Misschien hebben ze dat daar...heb er nooit naar gekeken. Ik weet dat die bij de DA iets van 5 euro kost.
Ik vind Schwarzkopf Brilliance erg mooi en goed. Is nu in de aanbieding bij de Etos en Kruidvat voor 8 euro. Heb net vanmiddag de kleur RoodZwart gehaald en gaat er vanavond in ben benieuwd. Overigens heb ik hiervoor Etos eigen merk gebruikt (bruin), en was ook een mooie kleur en pakte goed.
Kruidvat eigen merk...want loreal, scharzkopf enzo wordt allemaal op dieren getest dus probeerik nooit te kopen.
ik weet niet hoe jullie het allemaal voor elkaar krijgen, maar ik krijg mijn haar gewoon nooit in de goede kleur! Ik ben van mezelf lichtbruin, wilde het een keer iets blonder hebben.. nou het werd knal-oranje! wilde ik het iets donkerder bruin, ik was pikzwart van pikzwart naar lichter ging niet meer, wat ik er ook in gooide, het bleef zwart! (ik wilde mijn haar niet meer ontkleuren omdat ik dan helemaal niets meer over hield).. het heeft 1,5 jaar geduurd en nu is het eindelijk weer een stukje lichter geworden.. Ik zweer hierbij dat ik mijn haar nooit meer verf haha!
Hahahahaha hier geen problemen, maar lichter dan mn eigen kleur doe ik niet. 1x coupe soleil geprobeerd en idd oranje plokken!
Lichter doe ik altijd bij de kapper. Donkerder of roodtinten doe ik zelf. Maar ik heb al zoveel kleuren gehad dat het mij ook niet zoveel uitmaakt als het en keer iets anders uitvalt. @ Aura: Dat wist ik helemaal niet. Daar ga ik eens wat meer info over zoeken. Bedankt!
O, goed om te weten, ik gebruik om die reden Henna Plus, maar die is wel duur. Pakt overigens wel heel erg goed en blijft ook lang mooi.
echt? dan koop ik die ook niet meer, hoe kom je erachter dat iets op dieren getest is? ik kijk daar altijd overheen op een of andere manier.