De Wajong en de WIA (wat ik heb) storten tussen de 10de en de 15de. En meestal wordt het de 13de uitgekeerd. Dus nog ff geduld , het komt nog.
Volgens mij is hier elke maand een topic over... De een krijgt het de 12e en de ander (zoals ik met WIA) altijd pas de 15e...
waar slaat dit nou weer op? als ik een vraag heb mag ik die toch stellen? en anders reageer je maar mooi niet! pfff..
wij hebben beide wao en krijgen het altijd de 13e als het door de weeks valt valt de 13e op een zaterdag krijgen we het de 12 op vrijdag het is 1x voorgekomen dat w hetop de 15e kregen
hij moet voor de 15 e op je rekening staan ( om precies te zijn tussen de 11 e en de 14 e.) en het ligt er maar net aan op welke dag dat valt of het deze maand vroeg of laat komt.
ps. al moet ik zeggen dat het een jaar of 15 geleden veelal de 11 e was en nu veelal de 13 of 14 of zelfs de 15e. ik denk dat de banken er ook steeds meer een graantje van mee proberen te pikken.
Ik heb nog nooit op maandag mn Wajong binnen gehad...ligt er ook net aan op welke dagen het dus valt... Denk dat het morgen wel komt!