Ik denk ook morgen hoor,ik had pas nog gebeld toen met het vorige topic.. En toen zeiden ze het si er tussen de 10e en de 15e! Dus nog ff geduld!
ik heb gebeld, want ik had het vandaag nog niet. jullie wel?? maar nu zeiden ze tussen 10 en 16 terwijl het eerder tot 15 was. dus ze hebben er een dagje bij aangeplakt. hoop wel dat het er morgen echt is.heb het echt echt echt nodig.
nee bij mij is het er ook nog niet en ik heb het ook echt hard nodig.. ik heb het normaal altijd 12 of 13.. vind het raar..
Och Och Och, het is toch ook wat. die overheidsinstanties.. Morgen is het 14 mooie betaal datum, donderdag komt t belastinggeld (als je een koophuis heb e.d. en aanrechtsubsidie)
gaan jullie serieus al bellen als het 1 dag later komt? ik heb het ook nodig heb de boodschappen ook uit moeten stellen. maar het is nog niet de 15e dus doen ze niks fout, helaas voor ons. het is niet anders.
nee ik heb ze niet gebeld,aan de lijn. maar gewoon even geluisterd naar het bandje soms is er wel eens fout in het systeem waardoor er problemen zijn met betalingen en dat melden ze dan ook op dat bandje. ik weet wel dat ze niets fout doen maar 5 dagen is toch een behoorlijke tijdspanne.
ja maar een tijdspanne die mag shenoby. ik vind het ook niet leuk en hoop dat ik mijn dochter niet hoef teleur te stellen morgen. maarja als het er niet is dan is het er niet. ik persoonlijk denk dat het aan de banken ligt, die houden volgens mij het geld steeds langer vast. en ja tot en met de 15e kan niemand er iets van zeggen.
Denk zelf dat dit geschreven word, omdat je ditzelfde topic in januari ook al geopend hebt... http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/184999-wajong.html ik bedoel, denk je zelf dat dit in 3 maanden tijd ineens zo veranderd? Dat je het in januari vraagt en in april weer? Denk dus dat het daarop slaat !