Weet iemand ook toevallig hoe het zit met 13de maand? Normaal keek uwv naar uren en niet wat je verdiend. maar nu kijken ze dus naar wat je verdiend. Voorheen had ik gewoon recht op mijn uitkering in dec als ik mijn 13de maand kreeg. Maar hoe is dat nu? krijg ik in dec geen uitkering ivm dat ze t zien als dat je meer hebt verdiend dan het mininum? je krijgt namelijk tot het minimun aangevuld en met 13de maand zit ik daar ver overheen. Iemand die het weet???
Sascha, ik heb 2 weken geleden een brief onrvangen dat ik met mijn 13e maand en vakantiegeld teveel verdien en ze per 1 november mijn wajonguitlering niet meer uitbetalen. Ze verrekenen het maandelijks, ze tellen dus alles bij elkaar op en delen dat door 12 maanden. Indien je er dan nog overheen zit en ze je nog gewoon uitbetalen, kan het zijn dat je tzt terug moet gaan betalen, hou het dus in de gaten. Ze kunnen ook met maatmanloon meten ipv het minimumloon, maar ik ben het nog aan het uitzoeken hoe het precies zit en of het nut heeft om bezwaar te maken.
pff vandaag maar even gecheckt of de formulieren retour waren gekomen en dat waren ze dus nu echt afwachten
dank blis!! al meiden reactie gehad? hier vandaag binnen n blijf in de wajong.. wat een opluchting.. hoop dat die voor jullie ook komt
Hier ook de brief binnen. Geen idee hoe het gaat lopen. Ik ben nog in behandeling voor mijn problemen. Weet iemand van jullie hoe dat zit met zo'n reïntegratie traject? En wellicht een interne opleiding o.i.d.
Ik heb nog steeds niks gehoord. Wat vaag he? Zou ik daar zelf achter aan moeten? Van de andere kant, ze kunnen ook niet alles tegelijk natuurlijk
mm het verschilkt hoor ik zou volgens de site pas tussen januari en juli gekeurd worden maar ben al gekeurd..