Hallo, Ik ben gek op sushi en ik neem nu ook alleen sushi met komkommer,ei,krab,etc. dus geen rauwe vis. Ik vind het ook lekker om er een wakame salade bij te nemen (ook voor de vitamines) maar nou heb ik het gegoogled en op de ene site raden ze het af, doordat er resten van zware metalen in kunnen voorkomen, en op de andere site zeggen ze juist dat het heel goed is voor zwangere vrouwen....ik snap er niks meer van! Wie weet hier iets meer over? groetjes!
Mmm geen idee, heb het ook al een paar keer gegeten bij de vega sushi vanwege errug lekker en ik dacht ook gezond.....
Mijn vk heeft gezegd zolang het geen rauwe vis/vlees of ei betreft kan het geen kwaad. Als je toch wilt eten moet het wel heel erg vers zijn maar het is niet aan te raden. Zolang deze producten er niet op zitten, kan je het gewoon eten.
Ik heb zelfs geleerd dat als de rauwe vis maar goed vers is, het geen kwaad kan. Wakame kan ook gewoon.
Nou, heeft ff geduurd maar heb het aan de verloskundige gevraagd en ze weet er niks vanaf..schiet lekker op dus! Wel zit in zeewier veel ijzer wat wel goed voor je is dus ik kan het me niet voorstellen dat het niet kan...