Teveel druk gemaakt en hard gefietst.

Discussie in 'Gezondheid' gestart door FashiOn, 30 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FashiOn

FashiOn Niet meer actief

Gisteren heb ik een heel eind gefietst en was ook nogal snel buiten adem.. Moest tegen veel heuvels opfietsen en de fiets ging nogal zwaar. Ik was die dag ook behoorlijk chagrijnig en heb me ook heel erg druk lopen maken om van alles. Kan dit kwaad? Misschien stom dat ik het vraag maar voel me er niet goed over :(

Groetjes

2. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    Volgens mij kan het geen kwaad. Alleen vaker intensief sporten als je het niet gewend bent zou niet goed zijn omdat de baby dan opwarmt in je buik...

3. FashiOn

FashiOn Niet meer actief

Dankje voor je reactie:) Ik fiets tegenwoordig nauwelijks meer.. Daarom voelde ik me buiten adem. Heb ongeveer een uur heen en een uur terug gefietst. Dan hoop ik dat die ene keer geen kwaad kan:( ben nu echt bang dat het niet goed zit
    Ik probeerde eigenlijk rustig aan te doen maar je moet ook zo opletten in het verkeer daarom ging ik me helemaal druk maken om van alles..

4. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    he meid, in het begin maak je je overal druk om maar 1 keer kan echt geen kwaad hoor. Iedereen moet wel eens een spintje trekken voor de tram of wat dan ook. Heb nog nooit gehoord dat het daarom niet goed zou zitten.

5. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Het kan inderdaad geen kwaad hoor. Je moet alleen wat meer naar je lichaam gaan luisteren, vooral voor jezelf ook. Deze eerste weken gebeurd er ontzettend veel, en dat kost heel wat energie. Dat je humeur wat minder is/was, kan ook prima door de hormonen komen...

6. FashiOn

FashiOn Niet meer actief

Bedankt:) Ik ben gewoon nog erg onzeker, ben zo bang dat het weer mis kan gaan.. Wil zo voorzichtig mogelijk zijn. Ik was inderdaad echt erg geirriteerd door van alles..:p
    Ik hoop dat alles nog in orde is.

Deel Deze Pagina