jaaa daar stond ik dan net in de a.h mn boodschappies halen..zoals altijd mn mobiel thuis laten liggen..ken niemands nummer uit mn hoofd.. geen tas bij me. ik had alleen mn sleutels en mn pinpas opzak. en ineens krijg ik zo een heftige "steek/kramp" weet ik veel wat dat was dat ik echt ff naar lucht moest happen en zowat rood aanliep. schoot gelijk door mn hoofd oowww nee ik moet bevallen..kan niet anders(eerste kindje ) nou ff 5 min stil blijven staan (zogenaamd kijken naar welke wc papier ik deze keer zou kopen) toen was het weer weg. nou ik weer verder boodschappen doen en bedacht me wel opeens dat het best wel oerstom van mij is om zo zonder tel. ofso uit huis te gaan want stel je nou echt eens voor dat er iets gebeurde! ik ken niemands nummer uit mn hoofd. had helemaal niks bij me. het heeft me wel wakker geschud hoor.. ging toen maaar meteen wat pampertjes halen (had ik ook nog niet) en heb me nu voorgenomen om weer eens lekker aan de slag te gaan met de babykamer want had die een beetje laten liggen. ach wie weet moet ik echt pas tussen de 38-42 weken bevallen. maar tochhh hihihihihihi ik zorg ervoor dat ik binnen 2 weken alles klaar heb. nou dat wilde ik even vertellen
Ja daar sta je dan inderdaad!!! Ik heb zowiezo altijd al mijn mobieltje bij me gehad, en nu dat ik zwanger ben (24wk) let ik er extra op of ik m wel bij me heb voor het geval dat inderdaad! Je bent vast erg geschrokken, maar fijn dat het gestopt is..hoefde je ook niet onnodig w.c papier te kopen hahaha . Het is wel slim om altijd je telefoon bij je te hebben, MAAAR wat ik ook vaak heb is: heb ik mijn telefoon bij me is mijn batterij bijna leeg ppfff!!!! Dan voel je je nog stommer. Dus een tip voor jou en mij: altijd dubbel controle of je je telefoon bij je hebt voordat je de deur uitgaat ENNNN dat je batterij vol genoeg is . Hoever ben je al dan in je zwangerschap??? Veel plezier met de babykamer, dat is altijd een leuk klusje om mee aan de gang te gaan. -x- Ufuk
Kan me het helemaal voorstellen ik ben dan wel altijd degene die mijn tel mee heeft maar mijn man had hem nooit mee :S Ik heb hem gezegd dat ik wilde dat hij er een gewoonte van ging maken omdat hij veel van huis is en nu neemt hij hem altijd standaard mee. Snap wel dat je bent geschrokken, wij zijn ook volop met de kamer bezig blijft toch wel het leukste om te doen tijdens de zwangerschap
nog een tip: als je dan toch je telefoon mee hebt zorg dat dan ook t nummer van je vk erin staat haar zal je miss niet als eerste bellen maar ik vind t altijd een heel prettig idee dat mocht er wat gebeuren iemand me telefoon kan pakken en me vk kan bellen me vk kan dan me vriend weer bellen.
haii hai.. bennik weer. nou de baby zit er nog in hoo hihihihihi. ik moet er idd echt voor zorgen dat ik altijd mn tel. bij me heb en dat de batterij opgeladen is want dat heb ik ook wel eens... heb ik dat ding bij me en dan is mn batterij zo goed als leeg..schiet je ook niks mee op. mijn vriend heeft zijn tel. wel altijd bij zich. ik ben nu bijna 30 weken ver.(hahahahaa was wel aan de vroege kant omt te bevallen) volgende week gaan we behang kopen voor het kamertje en zn bedje opmaken doe ik dan ook meteen. ging ook meteen kijken wat er zo een beetje in mn "vluchtkoffer" moest zitten. de babykamer is idd het leukste gedeelte..maar heb het de laatste tijd best druk gehad want we zijn ook verhuisd en ik moest werken dus toen heb ik zn kamertje een beetje laten liggen. nu kunnen we er weer aan beginnen en is het optijd klaar. nou damess...laten we lekker ten alle tijden bereikbaar zijn hiiihihihihi.
whuahauhua dat is ook weer zoiets... ik heb wel een nr erin staan maar die is van mn oude v.kundige. moest naar een andere praktijk vanwege de verhuizing maar goh.. heb er niet eens aangdacht om dat nummer opteslaan. bedankt voor de tip! die was ik echt helemaal vergeten
Dat is een goeie tip ik had er niet eens bij stil gestaan. Ik heb nu sinds een week de vk er ook instaan. Wel zo handig ja!