pff nog een paar weken en ik hoef me niet meer zo,n zorgen te maken over een mogelijke miskraam. ik ben nog steeds goed misselijk sóchtends en soms ook overdag, en sommige steken laten me toch wel ff schrikken, ze zakken altijd weer weg, maar ik kan die gedachte dat er iets mis gaat niet uitvlakken, ik ben al een heel stuk geminderd met roken, in een keer stoppen was toch echt teveel van het goede met alle stress enzo. maar had/heeft hier iemand ook zo,n last (is een groot woord) van het bang zijn da er iets mis gaat, of reageer ik gewoon te overdreven.?! gr x
Hey there, Hier nog zo een onrustig onzeker bang meiske! En we zijn niet de enigen! Is helemaal normaal hoor, en geloof me, dat gaat op en neer gaan de komende weken/maanden. Ik ben nu 29w en wil er al 30 zijn, ben zo benieuwd naar ons kleintje, zo bang dat er toch nog iets misloopt.. Maar uiteindelijk mag je daar ni bij stilstaan! Mijn baas zei me toen ik 10w zwanger was en ik hem dat vertelde... "je hebt nu al je moederinstinct, je bent bezorgd over je kleintje en geloof me... dat blijft duren ook nadat het is geboren, tot je er zelf niet meer bent, of misschien nog langer..."
Fijn he als je zo over de 3 maanden bent. Ik vond het ook een fijn gevoel. Toch een beetje de angstgehad van stel je voor dat het fout gaat? Ben nu bijna 33 week en hoe verder je komt hoe meer je vertrouwd op je lichaam (ik tenminste wel)