Ik heb een kidsleep en kan kiezen tussen met of zonder geluid en ik heb het zonder geluid aan nu omdat mijn zoon er anders wakker van wordt evt. misch is de kidsleep beter?
Vanwege het geluid en het mogelijk manipuleren van de oogjes hebben wij ook de kidsleep. Dat is ook geen echt beestje (dat vond ik dan weer minder leuk), maar gewoon een plaatje met een lampje erachter. Misschien is dat beter geschikt voor jouw zoontje? Soms moeten we nog zeggen dat hij moet wachten tot het konijntje wakker is, maar hij lijkt er nu meestal zelf op te wachten. Hij bedenkt er ook hele verhalen bij (afhankelijk van wat hij zelf net gedaan heeft): "Konijntje wakker! Konijntje wakker! Rugzak, lopen! Dierentuin toe!". Soms gaat hij naar de speeltuin of ergens anders heen .
Fijn dat het bij de meeste van jullie goed werkt! Vandaag geprobeerd met een gewoon nachtlampje en een timer erop (kwestie van niet nog een miskoop te doen). PRincipe uitgelegd, snapte alles, komt pas uit bed als licht aan gaat... Toen ik de kamer uitging wou hij plots het lichtje niet meer. Werd hysterisch, licht moest weg. Dus na 3 keer uit zijn bed komen, hebben we maar het lichtje weggedaan...en berusten we in het feit dat we de komende jaren gewoon altijd vroeg wakker zullen zijn . (dat we vroeg moeten opstaan vind ik nog niet zo erg eigenlijk, maar feit dat hij zo gigantsich veel slaaptekort heeft wel!) Wat is die zoon van ons toch een kleine bangerik!
Goh ligt het niet aan de geboortedatum...hihi.... Onze dochter is ook zo'n bangerik. Zit ook te denken aan een lampje. Hij moet alleen geen herrie/geluid maken. Welke is dan het beste en waar kan ik hem kopen?
Momo tikt en je hoort een schuifgeluid als de ogen open gaan. Dus hij is niet helemaal stil, maar er wordt hier gewoon doorheen geslapen.
Moet haast wel dan! Vannacht flink onweer en meneertje lag ook weer tussen ons in . Een kidsleep maakt geen geluid, is enkel lampje. Kan volgens mij ook wel met geluid ingesteld worden...
Dat klopt, de kidsleep is volkomen geruisloos. Je kan hem ook zo instellen dat er kukeleku klinkt bij de wektijd. Wij zijn er erg blij mee. Het zorgt er in ieder geval voor dat hij tot half 7 in z'n bedje blijft .
Ik heb hem gisteren gekocht en 's middags met dochterlief gekeken hoe hij werkte. Ze vond het allemaal bere interressant..... Alleen gisteravond wilde ze hem toch niet op d'r kamer want ze zou er bang van zijn zei ze Mijn man heeft hem dus maar weggehaald en daarna kwmen er weer tig andere smoesjes waarom ze niet wilde slapen. Dus uiteindelijk sliep ze pas 21.40 zonder wekker...grrrrr
Zooo herkenbaar! Ik laat het maar even, ben voor nu al blij dat hij mooi gaat slapen en niet wakker wordt 's nachts...
De eerste avond wilde hij hem ook niet aan, maar we hebben hem toen gewoon uit gelaten. De volgende avond hebben we het konijntje aangedaan en het nachtlampje van de babyfoon (wat altijd al aan was), toen was het ineens prima...
Wij hebben Momo gekocht voor mijn zoontje voor zijn verjaardag en gaan hem vanavond voor het eerst gebruiken. Hij is meestal tussen 5.00 uur en 6.00 uur wakker. Hij speelt eerst wel in bed met zijn boekjes, maar rond 6.00 uur komt hij bij ons op de kamer en dat vinden we toch iets te vroeg. Ben erg benieuwd hoe het zal gaan.