8 maanden oud .. en bijten en haren trekken!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Mamavanersin, 26 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamavanersin

26 mrt 2007
    65
    0
    0
    huisvrouw
    spijkenisse
    hoi hoi,

ik heb een vraagje .. ik heb een zoon van 8mnd oud.. en hij bijt! en hij trekt aan haren! ...

nu is het probleem dat ik niet weet of hij t bewust doet of het ziet als een spelletje.. zijn er meer moeders met dit probleem?

zo ja, hoe hebben jullie dit opgelost? groetjes mama van ersin

2. patricia240477

patricia240477 Fanatiek lid

20 feb 2006
    1.232
    0
    0
    spijkenisse
    heeeeey dat klinkt bekend :)

Sem trekt ook aan mijn haren of dat van mijn man en bijt ook lekker op je vingers maar ook zomaar als hij op je schoot zit en lekker in je nek zit te kwijlen en haaaaaaaap lekker in je nek :(

Ik keur het af en zeg hem heel hard van NEE dat mag niet, net zolang tot hij het gewoon weet :)

Ik denk dat het bij een fase hoord hoor, ik zie dat die van jou ook al 8 maanden oud is dusssssss ;)

3. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Elk kindje gaat op een gegeven moment aan de haren trekken... Iman doet t ook... Ik zeg ook nee, maar ik word er niet boos om. Ze ziet het ten eerste als n spelletje en ten tweede is ze volop aan het ontdekken.

4. missmariska01

missmariska01 Fanatiek lid

civan deed eerst ook in me vingers bijten maar nu doet hij dat niet meer, ik weet niet maar hij is er van zelf mee gestopt maar aan me haren trekken dat doet hij nog wel graag, hij wil dan gewoon spelen...

5. Niet meer actief

Yanouck doet ook ontzettend veel aan de haren trekken. Ze zien het maar als een spelletje en dan zijn ze ook nog aan het ontdekken.

Bijten heeft ze 1 keer gedaan. En toen riep ik kwaad nee en keek ik heel boos. Ze heeft het daarna ook niet weer gedaan.

6. Mamavanersin

26 mrt 2007
    65
    0
    0
    huisvrouw
    spijkenisse
    dank je wel voor jullie reacties! ben in ieder geval blij dat ik niet alleen ben hahaha groetjes

7. judithteresa

judithteresa Bekend lid

2 jul 2006
    506
    0
    0
    journaliste/fotografe/webdesigner/model
    Fuerteventura-Canarische Eilanden
    oef keira doet het ook, en heel erg knijpen, en kijkt ze er zo lekker venijnig bij.. wilde er niet iets over openen! maar blijkt dus normaal te zijn? moet soms echt boos worden, maar dan kijkt ze weer met zo een engelen glimlach...:)

8. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Steven trekt ook aan haren, en bijt het liefst heel hard in je vinger.
    Als ik dan auw zeg-moet hij zelf hard lachen.
    Ach het is idd ontdekken, doe er nog niet veel op uit, het gaat nog niet expres.Steven vind het ook zeer interressant om m'n tong of tanden te bestuderen.Ik zet hem dan tegenover mij, en doe m'n mond open, nou moet je hem zien kijken, die vingertjes gaan naar m'n tanden, en hij knijpt in m'n tong.
    Hij moet ook alles ontdekken.
    Als hij Jacky(de hond) gaat bestuderen slaat hij hem, dus ik pak z'n handje en zeg dan aai aai.
    Dat doe ik wel, anders is het zo zielig voor het hondje.

9. Daan0201

Daan0201 Fanatiek lid

28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Evi pakt wel haren vast en trekt er dan aan, maar niet bewust (want ze kijkt gewoon een andere kant op)
    Wat ze wel doet is als ik bijv. haar gezichtje insmeer en ze heeft daar geen zin in, dan 'slaat' ze mijn handen weg.
    Maar ik moet daar ook wel om lachen hoor, lekker eigen willetje ;)

10. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    selam

tamer doet het ook maar ik geef op een gegeven moment een tik op zijn handen en gaat dan toch weer verder.

Deel Deze Pagina