Heb vanmiddag erge ruzie gehad met vriend. Duurde niet lang en normaal houd ik me in als hij iets vervelends zegt, maar nu was hij erg kwetsend dat ik even tegen hem ben uitgevallen. Daarna nog wel een tijd verdrietig erover geweest en dus ook gespannen. Nu ben ik ontzettend bang dat het kwaad kan voor de baby. Vooral dat ik zo uitviel tegen vriend, daarna kreeg ik zo'n vervelend gevoel in mijn buik met steken, nog een uur lang daarna kleine steekjes gehad
Haha, hier was er een paar uurtjes geleden ook even flink herrie in de tent. Leuk is anders natuurlijk, maar het kan geen kwaad voor je kindje lijkt me. Als je je dagelijks zo zou opwinden is het een ander verhaal natuurlijk. Maar een keer ruzie lijkt me echt geen probleem.
Dankjewel Nee dagelijks gelukkig niet. Maar was net wel erg, vandaar dat ik me druk maak. En las net ook op een ander forum over hetzelfde onderwerp(is wel van aantal jaar terug)dat iemand een keer had meegemaakt dat ze door een erge ruzie een miskraam heeft gehad met 4 maanden(dat had haar gyn dan gezegd) Daar schrik ik dan wel van als ik zoiets lees
Wij hebben ook een paar hele heftige ruzies gehad, ik weet het nog precies. Met 21wk en met 36wk. Schreeuwen, gillen en met spullen gooien. Ik was ook heel verdrietig en bang dat het kwaad kon. Heb echt zitten huilen in de babykamer. Maar zo lang het niet dagelijks is en het bij een keer blijft zou ik me daar niet zo'n zorgen om maken. Ik denk dat het na de geboorte meer kwaad kan.
Nee dit kan geen kwaad. Alleen als het vaak gebeurt en het je continu stress oplevert. Hier 2 weken geleden knallende ruzie. Daarna wat harde buiken van de spanning. Gelukkig snel weer goed gemaakt en toen ontspande mijn lijf ook weer. Baby zit er nog steeds Niet teveel zorgen maken!
Ah herkenbaar hoor, hier in het begin ook heftige ruzies gehad, die hormonen ook zou me geen zorgen maken, stress is niet goed nee, maar dan heb je het meer over dagelijks stress...
Wekelijks ruzie hier. Gewoon omdat in iets vind en hij niet. Uiteindelijk gaat het nergens over maar ik ben de gene in tranen en vind mezelf daarna en boos monster haha !
Bedankt allemaal, de reacties stellen me wat meer gerust Alleen maak me toch nog een beetje zorgen omdat ik vanaf vanochtend ook nog steeds krampen heb (steekjes en een soort menstruatiekrampen) Bij mijn vorige zwangerschap heb ik ook een keer erge ruzie gehad maar toen was ik al verder in de zwangerschap en bewoog mijn zoontje al dus wist ik dat het goed ging, nu voel ik nog geen beweging dus vandaar dat ik het niet weet of het goed gaat.
Ik durf trouwens niet de vk hiervoor te bellen, en weet ook niet of dat nodig is. Heb wel een angelsound, maar kan deze al worden gebruikt met 14 weken? Vorige zwangerschap had ik hem volgens mij later gebruikt.
Van een keer goed ruzie maken krijg je echt geen miskraam. Neem een bad, kop thee, reep chocolade etc. En relax! Die steekjes/krampjes zijn normaal. Je banden rekken op.
Inderdaad heel normaal! Gisteren ook even uitgevallen tegen ml en ook hier steken in mijn buik. Gewoon van de spanning en je banden. Niet te druk om maken, gaat wel weer over!