Blokken (die van Haba zijn echt prachtig!!)! Mijn zoon is nu anderhalf en is er helemaal gek mee! Maar er is zoveel prachtig houten speelgoed, even googelen en er gaat een wereld voor je open!
Wij hebben een soort activiteiten driehoek, een kant een trommel, een kant een vormenstoof en een kant een soort wieltjes die je kan verplaatsen. Verder zijn blokken altijd leuk!
wij hebben deze gehad als kraamkado, mijn dochter kan er nog niet mee spelen maar de kindjes die hier komen, vinden hem geweldig! Houten Blokkenwagen / Duwkar / Blokkenkar ABC van Janod 1+ | Loopauto`s & Loopfietsjes enzo | Beetje Blij
Bij de karwei hadden ze trouwens vorige week nog heel mooi houten speelgoed en deze was bij ons goed afgeprijsd. Verder heeft de Hema ook leuke houten keukenspulletjes. En hier speelt ze sinds ze ongeveer 14 maanden is ook heel veel met houten fruit en groente wat je kan doorsnijden. (zit met klittenband aan elkaar)
't Maanfabriekje --> 1 van mijn favoriete websites Maar er zijn er zoveel die mooi retro speelgoed verkopen! Hema heeft inderdaad ook wel eens leuke dingen. Die winkel blijft me regelmatig verrassen.
houten kralen standaard van de ikea, 9 euro en erg leuk! baan waar een autootje in 3 lagen naar beneden rijdt weet je wel, die zijn ook leuk. Ties heeft een houten loopfiets, dat is echt zijn favoriet.