Geknipt, hoe lang last ervan?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Tania, 8 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tania

Tania Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.240
    0
    0
    Ik ben nu 3 maanden geleden bevallen en ben toen geknipt omdat mijn zoontje met de vacuum gehaald werd. Nou is mijn vagina nogsteeds rood en geirriteerd. Vooral op de plek waar geknipt is. Is het normaal dat het zolang duurt?
    Ik moet dinsdag naar de gynaecoloog voor een nacontrole vanwege bloedverlies tijdens m'n zwangerschap en dan ga ik het meteen even vragen, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.

2. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hier is m'n knip pas na 10 weken dicht gegaan. 'k Zou niet weten hoe die er nu uit ziet haha, maar heb er niet heel veel last meer van. Soms af en toe dat het wat steekt, vooral als er ander weer op komst is.

3. Druif

Druif Bekend lid

8 jul 2006
    730
    0
    0
    Klinkt mij in de oren als lang. Ik had bij mijn eerste knip + vacuum. Had na week of 5 alweer seks. Alles was hersteld.

4. Tania

Tania Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.240
    0
    0
    Ja we hebben ook na 6 weken sex gehad, toen leek het ook zo goed als genezen. Maar nu dus weer veel last ervan. De verloskundige zei wel op de nacontrole dat er een soort randje zat doordat het strak gehecht was. Misschien dat dat nu gaat irriteren.

5. Puck1

Puck1 Bekend lid

3 feb 2009
    979
    9
    18
    Ligt eraan denk ik hoever je geknipt bent , veel hechtingen of niet. Ik heb er ook een hele tijd last van gehad ook zo'n 3 maanden. Wel werd het steeds een beetje beter tot op een dag dat ik zoiets had van nu is het over. Ik zou het idd even met je gyn bespreken en evt laten zien. Dat heb ik destijds ook gedaan voor de zekerheid, maar het kan zekers lang duren hoor.

Deel Deze Pagina