Hallo dames Mijn dochter van 8 maanden krijgt 3 flessen maar ze doet sinds een week heel moeilijk met haar flessen vooral de fles in de middag en avondfles moet haar echt dwingen om te drinken. Zij krijgt in de middag 1 boterham en om 17:00 uur groenten. Hoeveel cc melk moet een baby van 8 maanden eigenlijk drinken?
Krijgt ze misschien tandjes? Of is ze ziekjes aan het worden? Mijn zoon is ook bijna 8 maanden en zit sinds anderhalve week ook op 3 flessen. Maar zijn flessen gaan moeiteloos leeg. Ik heb eigenlijk geen idee wat ze nu moeten drinken. Sterkte!
Zij heeft al 1 tandje Het is heel lastig ik denk dat ik morgen cb ga bellen want het is niet leuk voor haar moet haar dwingen om iets binnen te krijgen
Hier was het ook met 8 mnd . Een sprongetje was het hier ( wel in combinatie met ziek zijn) Ip min 450 cc Ik doe de middag fles om drie uur ipv bij de boterham
Hier was 3 flessen toen ook een gedoe hoor. Hij wilde vaak alleen goed drinken in het donker, bij ons op bed of in z'n eigen bed. Op die manier kreeg ik vaak wel 2 flessen binnen (ochtend/avond) en de fles overdag had ik dan zoiets, zie wel wat je ervan drinkt. Hier is het pas over gegaan toen ik met 9 maanden de fles tussen de middag ook liet vallen. Vanaf toen dronk hij overdag alles uit z'n rietjesbeker en z'n flessen dus in het donker in alle rust zonder prikkels.
Hier doet hij moeilijk met eten/drinken als hij in een sprongetje zit en ook bij het doorkomen van tandjes. Ik geloof dat een kindje op deze leeftijd zo'n 500ml melk zou moeten drinken