Baby 8 maanden en niet willen drinken

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Liyana89, 1 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liyana89

Liyana89 Actief lid

7 feb 2015
    342
    22
    18
    Hallo dames

Mijn dochter van 8 maanden krijgt 3 flessen maar ze doet sinds een week heel moeilijk met haar flessen vooral de fles in de middag en avondfles moet haar echt dwingen om te drinken. Zij krijgt in de middag 1 boterham en om 17:00 uur groenten. Hoeveel cc melk moet een baby van 8 maanden eigenlijk drinken?

2. Banana

Banana Fanatiek lid

29 jun 2014
    2.045
    621
    113
    Krijgt ze misschien tandjes? Of is ze ziekjes aan het worden? Mijn zoon is ook bijna 8 maanden en zit sinds anderhalve week ook op 3 flessen. Maar zijn flessen gaan moeiteloos leeg.
    Ik heb eigenlijk geen idee wat ze nu moeten drinken.

Sterkte!

3. Liyana89

Liyana89 Actief lid

7 feb 2015
    342
    22
    18

Zij heeft al 1 tandje Het is heel lastig ik denk dat ik morgen cb ga bellen want het is niet leuk voor haar moet haar dwingen om iets binnen te krijgen

4. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Hier was het ook met 8 mnd . Een sprongetje was het hier;) ( wel in combinatie met ziek zijn)

Ip min 450 cc
    Ik doe de middag fles om drie uur ipv bij de boterham

5. Olifantje1991

Olifantje1991 VIP lid

9 jan 2013
    9.521
    3.739
    113
    Hier was 3 flessen toen ook een gedoe hoor. Hij wilde vaak alleen goed drinken in het donker, bij ons op bed of in z'n eigen bed. Op die manier kreeg ik vaak wel 2 flessen binnen (ochtend/avond) en de fles overdag had ik dan zoiets, zie wel wat je ervan drinkt.
    Hier is het pas over gegaan toen ik met 9 maanden de fles tussen de middag ook liet vallen. Vanaf toen dronk hij overdag alles uit z'n rietjesbeker en z'n flessen dus in het donker in alle rust zonder prikkels. ;)

6. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.159
    23.239
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Was hier ook een tijdje, en ineens ging het weer prima. Ook hier fles 15 uur en niet bij brood.

7. Yil

Yil Bekend lid

16 mrt 2011
    919
    0
    0
    Ik werk part-time als office manager
    Hier doet hij moeilijk met eten/drinken als hij in een sprongetje zit en ook bij het doorkomen van tandjes. Ik geloof dat een kindje op deze leeftijd zo'n 500ml melk zou moeten drinken

Deel Deze Pagina