Hallo,' Nog even een vraagje van mij... Onze dochter krijgt rond zes uur een fles en meestal rond half negen wil ze nog een beetje. Nu blijft ze nog beneden bij ons in de kamer tot haar fles van elf uur. We hebben het idee dat ze onrustig is door de tv en eventuele visite..logisch denk ik... maar hoe doen jullie dat, al naar boven brengen en hoe laat dan??? thanx
Hier gaat de kleine na de fles van 1900 uur, rond 1930/2000 uur naar boven. Meestal slaapt hij dan rond 2030 uur. En maken we hem om 2300 uur wakker voor de fles. Maar zolang hij slaapt houden we hem niet beneden in de box. Dat is inderdaad veels te onrustig.
Hier ook na de een na laatste fles haar bedje in en maak haar dan wakker voor de late voeding die ik boven op bed geef zodat ze lekker rustig blijft.
Hier was het vaak van 18 tot 20 wakker bij ons en kleine beetjes drinken (clusteren), en daarna naar bed tot een uur of 11. Gewoon in alle rust boven..
In principe breng ik ons manneke na elke fles gewoon weer naar bed. Twee van de vijf voedingen vinden sowieso op zijn kamertje plaats (laatste fles om 23:00 en dan 's nachts zo rond 05:00 uur). Overdag komt het dan voor dat hij wat vaker "korte slaapjes"doet, dus als hij dan na een uurtje (of 2) wakker wordt, mag hij beneden in de box, gaan we wandelen o.i.d. 's Avonds heb ik 'm in elk geval het liefst in zijn bedje (ook al komt er nog kraamvisite of wat dan ook), want hij is idd veel te gauw afgeleid door de tv