Ik maak mijn dochter niet wakker, maar als ze wakker wordt mag ze wel naar beneden. Maar als ze blijft slapen: vooral lekker laten liggen!
Wij laten T slapen. Hij vindt vuurwerk spannend en eng, maar wel mooi om te zien. Vorig jaar sliep hij er doorheen. Als hij wakker wordt gaan we wel samen kijken en even wat drinken. We zien wel wat er gebeurd.
Maak ze beide wakker. Dochter lief vond het vorig jaar zo geweldig. Stond helemaal te trillen van spanning. Prachtig. Ze horen er bij en zeker zo een speciaal moment. Vind ik
ik ga ze niet wakker maken, maar ik ben er van overtuigd dat iig de jongste wakker word van al dat geknal, en ik denk zoonlief ook wel eigenlijk, dus ik neem ze dan wel mee naar beneden en naar buiten, de kinderen van de buren gaan ook naar buiten als ze wakker worden dus dan hebben ze buiten nog wat te spelen, ( we gaan gewoon met een stel buren zitten ) en na een uurtje of misschien 2 gaan we gewoon naar bed. maar als ze niet wakker worden laat ik ze mooi liggen
wij hebben het er van de week met onze dochter (3,5) over gehad, en haar reactie was, toen we vertelden dat het heel mooi is al dat vuurwerk maar dat er ook knallen te horen zijn..... "knallen?!?!?! laat mij maar slapen dan!" sindsdien vraagt ze elke morgen of er vanavond vuurwerk is.... als ze wakker wordt gaan we samen voor het raam kijken...zij met haar vingers in haar oren denk ik....
Mijn dochter maak ik zeker wakker. Vorig jaar ook gedaan en ze vond het prachtig. Mijn zoontje zal ogetwijfeld zelf wakker worden want die slaapt licht, maar als die niet zelf wakker wordt laat ik hem liggen.
Ik laat ze lekker slapen hoor. Er is vroeger op de avond al wat vuurwerk vaak, dan zien ze toch iets. Arme hummeltjes, uit hun slaap halen en dan allemaal die zenuwen enzo... nee hoor, ze hebben later nog jaren genoeg om vuurwerk te kijken.
Ik weet het nog niet. Wij zitten bij de buren en Robyn gaat daar ook naar bed. Dan slaapt ze op de kamer met het buurmeisje. Als de buren haar wakker gaan maken dan gaat Robyn ook wel even mee naar beneden, vorig jaar was ze nog wakker en ze vond het geweldig. Maar als de buren het buurmeisje laten liggen, laten wij Robyn ook liggen.
Ik laat mijn meisjes gewoon slapen als ze slapen. Het vuurwerk voor hun steken we wel af voor ze naar bed gaan. Ze mogen natuurlijk wel even opblijven en wat later het bed in. Nou ja bij Danique zal dat lukken. Eline zal waarschijnlijk gewoon om 7 uur naar bed willen. Danique is nog nooit wakker geworden om 12 uur. Maar Eline slaapt een stuk lichter, dus wordt wel wakker denk ik. Ach geen probleem. Wie wakker is gaat mee naar beneden. Als Eline wakker wordt probeer ik haar eerst weer in slaap te krijgen. Vind haar nog te klein om midden in de nacht gezellig te gaand oen
Als mijn oudste slaapt, laat ik hem slapen, als hij wakker wordt gaan we kijken. Hij vind vuurwerk geweldig, maar ik ga hem er niet voor wakker maken. We steken eerder op de avond wel wat vuurwerk af.
We twijfelen nog.... Afgelopen 2 jaar heeft onze dochter er doorheen geslapen, maar ze is de afgelopen weken nogal aan het rommelen geweest met slapen. Niet naar bed willen, niet in eigen bed willen, huilen bij het naar bed brengen (uuuuren lang) of midden in de nacht huilen omdat ze eruit wilde, nachtmerries, bang voor de wind..... Het gaat sinds een weekje pas weer goed en dat willen we graag zo houden Ik ben een beetje bang dat ze wakker schrikt van het vuurwerk en dat we daardoor weer wekenlang drama hebben.... Maar ja als ze eenmaal slaapt slaapt ze wel vaak vast, dus wie weet slaapt ze er wel gewoon doorheen....
Heb daar nooit moeilijk over gedaan. Als ze wakker worden feesten ze mee blijven ze slapen dan slapen ze lekker door. Mijn zoon nu van 11 die zou me :x zo aan kijken als ik hem nu naar bed zou sturen haha. Die wil vuurwerk afsteken daar ben ik zo blij mee als mama. Not. haha. maar ja jongens blijven jongens.. Dochter als ze wakker word gaan we kijken samen. en dan hopen dat ze weer lekker gaat slapen daarna.
Oudste is er ieder jaar bij geweest. Zijn vader vond het namelijk belangrijk om samen het nieuwe jaar in te gaan, en maakte hem dus wakker vanaf de allereerste keer (9 mnd oud). Jongste is er vorig jaar niet bij geweest. zij was een heel moeilijke slaper en die maakten we dus nooit wakker - veel te blij als ze eens sliep. En ja hoor, zij sliep er dus finaal doorheen, terwijl het een enorm kabaal was voor haar raam. We hebben erover gedacht om iedere nacht vuurwerk af te gaan steken, blijkbaar deed het haar nachtrust goed Nu zijn het allebei superslapers, en nu gaan we ze allebei uit bed halen. Zoonlief verheugt zich al enorm op het vuurwerk, hopelijk vindt zijn zusje het net zo leuk.
Hier laten wij ze liggen en maken wij ze niet wakker. Worden ze wakker dan mogen ze uit bed en kijken naar het vuurwerk. Kinderen zijn 3 en 4 jaar oud. Vorige jaren sliepen ze door heen.
Ik zou ze er niet voor wakker maken tenzij je het beloofd hebt. Hier hebben ze nog geen 1 oudjaarsavond geslapen. Er word hier zoveel vuurwerk in de straat afgestoken vanaf een uur of 17.00 dat slapen niet lukt. Vorig jaar was het heel zielig mijn zoontje van toen net 1 was bekaf maar kon niet in slaap komen hij was helemaal over zijn toeren. Uiteindelijk met hem rondjes gereden met de wagen door de gang waardoor hij in slaap viel.
Wij gaan ons zoontje absoluut niet wakker maken. Mocht hij wakker worden van de herrie, dan maken we wel van de gelegenheid gebruik om even te kijken
Hier slapen ze er elk jaar doorheen. Vorig jaar had ik beloofd om mijn zoontje wakker te maken. Hij vond het geweldig, maar ging graag terug naar zijn bed! Dit jaar vieren we het met de familie bij ons thuis met 2 nichtjes erbij. We steken wat vroeger op de avond al vast wat af en daarna zie ik wel wat ze doen, als ze slapen dan slapen ze!