Onweer en ineens goed slapen!

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Sarah84, 30 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Het is onvoorstelbaar...

In een ander topic vandeweek nog omschreven hoe het Finn gaat met in slaap komen/naar bed brengen de laatste tijd.
    En drama dus...meneer komt met 100 smoesjes die nergens over gaan (mama, mn kussen is weg...en dan zelf zn kussen verstopt hebben bijvoorbeeld)

Gisteren bracht ik hem vol goede moed naar boven, boekje gelezen, nog een, ik naar beneden. Ik hoorde hem meteen al weer uit bed gaan. Toen begon het de regenen hier, en te onweren en toen keihard te hagelen. En binnen 5 minuten was het stil!

Nou vind ik het zelf ook heerlijk hoor, luisteren naar zulke geluiden, maar dat het zo'n effect op hem zou hebben!!!!

Nou hoop ik dat hij daardoor weer een beetje in een ander ritme komt. Vanochtend (en gisteren) ook vroeg eruit gegaan om naar het KDV te gaan. Dus wie weet gaat het vanavond ook wel weer zo goed!

En anders zet ik gewoon een cdtje aan met onweer geluiden! Hahaha!

2. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0

3. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Ja stiekem moet ik er ook wel om lachen hoor. Maar dat probeer ik in t houden! Haha!

Hij had vandeweek ook dat zijn babytijger kwijt was. Hij roepen vanuit zn kamer, ik naar boven...staat die babytijger voor de deur van zn kamer!

Zo uitgekookt!

Deel Deze Pagina