16mnd en nog steeds reflux

Discussion in 'Baby en dreumes' started by liesbet77, Oct 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. liesbet77

liesbet77 Actief lid

Dec 26, 2009
    333
    0
    0
    bediende
    Belgiƫ
    mijn dochter heeft nog steeds reflux, zij het in beprekte mate.
    melk komt er steevast in beetjes uit.
    kan dit nog vanzelf over gaan op deze leeftijd?

2. Flutterby

Flutterby VIP lid

Jul 23, 2008
    10,153
    63
    48
    Wat voor melk krijgt ze?

Bij mijn dochter komen groeimelk, volle melk en toetjes er ook nog steeds uit. Halfvolle melk houdt ze wel binnen..

3. Pila79

Pila79 Bekend lid

Dec 4, 2007
    978
    0
    0
    Is het alleen de melk die omhoog komt, dan zou ik eerder aan een kma denken dan aan reflux. Is het heel zuur? Heeft ze er last van? Gebruik je (nog) medicijnen en nutriton? Of is het niet zo erg (geweest) dat je medicijnen hoeft te gebruiken. Mijn mld arts zei dat het soms is dat kindjes er met een jaar nog niet overheen gegroeid zijn en dat wel gebeurd als het al een heel stuk minder is. Of soms helemaal niet er overheen groeien.

Mijn dochter is 21 maanden en heeft nog steeds reflux, maar zonder medicijnen en nutriton komt alles er gewoon vreselijk zuur uit en dus niet alleen de melk. Zij groeit er dus waarschijnlijk nooit meer overheen.

4. Gentle

Gentle VIP lid

Oct 10, 2007
    6,979
    1
    36
    Overijssel
    Julia had het ook met 12 maanden nog bij de melk. Toen zijn we overgegaan op sojamelk (volledig, dus geen poedermelk meer) en nu is het over! Geen Nutriton meer!

Wie weet, je kunt het proberen!

5. suze30

suze30 Fanatiek lid

Jul 7, 2009
    2,188
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hier bij 14 maanden ook nog steeds reflux, we hebben geprobeerd de medicijnen af te bouwen, maar dat is een groot drama!
    ze heeft het wel bij zo goed als alle voeding die ze krijgt
    volgens ons ka zal ze er na 1,5-2 jaar wel overheen groeien, anders gaan ze verder onderzoeken.

Share This Page