wakker maken of niet?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door tweeling, 8 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Maak je je kind wakker of wacht je tot ze wakker word?

1. ja, maak hem/haar wakker

2. nee, maak hem/haar niet wakker

3. Ik zie wel hoe het uitkomt.

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    voor een voeding maken we sven nooit wakker.
    als hij aan het einde van de dag in slaap valt wel, anders slaapt hij 's avonds niet goed.

en overdag maak ik hem alleen wakker als ik ergens op een vaste tijd moet zijn, maar dan nog probeer ik eerst oppas te regelen.

2. valhalla

valhalla Niet meer actief

Maak haar nooit wakker.

Leentje vraagt, wij draaien...

Lekker makkelijk :D

3. soovi

soovi Fanatiek lid

1 nov 2007
    2.465
    582
    113
    Ik maak mijn zoontje niet wakker. Tenzij het echt niet anders kan. Hij naar het kinderdagverblijf moet of juist mee naar huis.

4. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Ik maak mano ook niet wakker, alleen als ik moet werken (3 dagen in de week) moet ik hem wel wakker maken, want dan breng ik hem naar de oppas, maar meestal wordt hij dan ook vanzelf vroeg wakker.

5. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ik maak dean wel wakker anders word het ergens rond 10 uur en mist hij een maaltijd..

Meestal rond 9 uur behalve als ik weet dat ie heel moe is (bv heel het weekend mee lopen sjouwen) dan laat ik hem soms wel even liggen)

Toen ik zag dat ie langer door ging slapen deed ik hem eerder naar bed (een uur) dat hielp eerst toen ging ie nog langer slapen en heb ik laatste voeding weggehaald hij was gewoon te verzadigd na die laatste fles om half 19 uur dus gewoon weggehaald en nu slaapt ie iets korter van gemiddeld 11 naar half 10-10 uur..

Ik houd ook gewoon zelf een schema aan hoor das goed voor kinderen als ze weten waar ze aan toe zijn, de mijne heb ik nooit problemen mee gehad.

Deel Deze Pagina