voor een voeding maken we sven nooit wakker. als hij aan het einde van de dag in slaap valt wel, anders slaapt hij 's avonds niet goed. en overdag maak ik hem alleen wakker als ik ergens op een vaste tijd moet zijn, maar dan nog probeer ik eerst oppas te regelen.
Ik maak mijn zoontje niet wakker. Tenzij het echt niet anders kan. Hij naar het kinderdagverblijf moet of juist mee naar huis.
Ik maak mano ook niet wakker, alleen als ik moet werken (3 dagen in de week) moet ik hem wel wakker maken, want dan breng ik hem naar de oppas, maar meestal wordt hij dan ook vanzelf vroeg wakker.
ik maak dean wel wakker anders word het ergens rond 10 uur en mist hij een maaltijd.. Meestal rond 9 uur behalve als ik weet dat ie heel moe is (bv heel het weekend mee lopen sjouwen) dan laat ik hem soms wel even liggen) Toen ik zag dat ie langer door ging slapen deed ik hem eerder naar bed (een uur) dat hielp eerst toen ging ie nog langer slapen en heb ik laatste voeding weggehaald hij was gewoon te verzadigd na die laatste fles om half 19 uur dus gewoon weggehaald en nu slaapt ie iets korter van gemiddeld 11 naar half 10-10 uur.. Ik houd ook gewoon zelf een schema aan hoor das goed voor kinderen als ze weten waar ze aan toe zijn, de mijne heb ik nooit problemen mee gehad.