Het viel me vanmorgen op dat er verschil zit in de hoeveelheid cc's van difrax flessen en avent flesjes. Ze liet vanmorgen 50 cc staan in de difrax fles, toen ik het overgoot in een avent flesje om te kijken of het werkelijk zo was kwam ik hierop uit op precies 40 cc.. Hoe kan dit nou...
Tja en het schijnt niet eens alleen bij van Avent naar Difrax gaan te zijn, maar ook gewoon tussen de Avent flessen. Zie -> http://www.zwangerschapspagina.nl/borstvoeding/164967-maatvoering-flessen.html Ik zou het voor het aanmaken van de kunstvoeding dus gewoon op 1 (merk) flesje houden en daar dus altijd de voeding bij aanmaken als je de cc's wil weten en voor het meten van het water voor de kunstvoeding zou ik dus steeds hetzelfde flesje als maat flesje nemen omdat je anders misschien dus de ene keer 150cc/5schepjes doet en de andere keer weer 140cc/5schepjes en de volgende keer juist weer 160cc/5schepjes, en dat vind ik niet 'goed' zegmaar, daarom zou ik het op 1 houden.
Wist niet dat dat zo was! Ik heb de difrax fles & die vind ik lastig klaar maken, dus doet maak m klaar in de avent fles en gooit hem dan over in de difrax! Beetje omslagtig maar goed Dus het kan zijn dat hij dan verkeerde hoeveelheid voeding binnenkrijgt?? Gr