Wakker maken tijdens jaarwisseling of laten slapen en zien wat het wordt?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Hopeforyou, 29 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamaa6

Mamaa6 Bekend lid

10 jun 2015
    933
    563
    93
    Altijd wakker ze horen erbij

2. Hopeforyou

Hopeforyou Actief lid

30 jul 2013
    491
    0
    16
    Oke, thanks voor alle reacties. Bijna iedereen laat de kindjes lekker slapen, en ik neig daar ook wel naar.

Als ze wakker wordt kan ze even kijken en dan hopelijk weer snel slapen, maar we gaan dus uit van laten slapen.

3. Druktemakertje

Druktemakertje Actief lid

17 aug 2015
    266
    13
    18
    Huismama
    West-Brabant.
    wij kruipen zelf ook vroeg erin..
    pff..
    geen behoefte aan al dat geknal en toestanden..

4. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Bij mij sliepen ze altijd overal doorheen. Onze oudste heeft zelfs eens in een kamer met 15 man in een campingbedje liggen slapen, terwijl er voor het huis een miljoenklapper afging. Hij was toen net 1 jaar.

Wel even in de gaten houden, als er eentje wakker wordt en heel bang wordt door de herrie, is het wel fijn als je er snel bij bent.

5. Miracle1

Miracle1 Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.235
    180
    63
    Mijn zoon sliep altijd gewoon door, rond middernacht gingen we altijd even bij hem kijken om samen het nieuwe jaar in te gaan maar we maakten hem niet wakker.
    Dit jaar gaan we dit ook doen bij zijn zusje.

6. Elsa86

Elsa86 VIP lid

30 jun 2014
    6.569
    3.507
    113
    Ik ga haar zeker niet wakker maken als ze lekker ligt te slapen. Ze snapt er zelf toch nog niks van.

7. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Ik hoop dat hij lekker blijft slapen. Zoontje heeft net vuurwerk gezien (buren staken een pot af voor ons huis) maar hij vond het helemaal niks ;)

Vorig jaar was hij 4 maanden en sliep echt overal doorheen , we waren toen bij mijn schoonzus. De buren daar hadden echt een hoop hele harde knallen (niet normaal illegaal vuurwerk) en nergens werd die wakker van.

8. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Ik laat der lekker slapen. Als ze wakker word ga ik even kijken en desnoods neem ik der even mee naar de huiskamer. Maar verwacht dat ze gewoon doorslaapt.

9. Lisann

Lisann Actief lid

18 apr 2014
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn dat ik niet de enige ben die hierover zit te twijfelen..

Maar ik heb besloten hem rond een uur of 11 wakker te maken, aangezien ze hier in de straat al bezig zijn en hij telkens schrikt en begint te huilen. Hoorde van de buren al dat ze recht voor de deur heel veel afsteken met oud en nieuw, dus ik probeer het dan maar voor te zijn..

Ik weet niet of ze daar al vuurwerk afsteken en je al kunt merken hoe je kleine reageert?

10. mamadeliefste

mamadeliefste Niet meer actief

De jongste laten we slapen.
    Ze oudste twee zijn pas sinds twee/drie jaar dat ze wakker gemaakt worden of nu zelfs al wakker blijven maar ze gaan hier s middags wel even rusten/ slapen na het nieuwjaarszingen

11. zonnestraal21

zonnestraal21 Niet meer actief

Vorig jaar staken we rond 7 uur wat knallers af, wat sier en lieten hem slapen... Dit jaar doen we hetzelfde. Mocht hij wakker worden halen we hem eruit.

12. Olifantje1991

Olifantje1991 VIP lid

9 jan 2013
    9.521
    3.739
    113
    Wij laten hem ook lekker slapen. Vorig jaar heeft hij er ook doorheen geslapen (was toen 6 maanden oud).
    Als hij wakker wordt mag hij best even naar buiten kijken en als het rustig is weer naar bed toe. Maar hij wordt eigenlijk nooit wakker, dus verwacht dat hij nu ook doorslaapt.

13. MamaLe

MamaLe Fanatiek lid

28 mrt 2015
    1.998
    221
    63
    Vorig jaar was dl bijna 4 maanden en hebben wel haar lekker laten liggen. Ze werd niet wakker van het vuurwerk gelukkig. Dit jaar laten we haar ook weer liggen en zien het wel. Als ze wakker wordt dan mag ze even naar beneden maar hopelijk slaapt ze lekker Door.

14. Hopeforyou

Hopeforyou Actief lid

30 jul 2013
    491
    0
    16
    Nee, hier wordt nog niet veel afgestoken eigenlijk, gister 1 ding van wat knallen maar daar reageerde ze niet echt op.
    Misschien dat er vandaag of morgen overdag al wat gedaan wordt dan kan ik het even aankijken.

15. Daenerys

Daenerys Fanatiek lid

21 jun 2013
    1.399
    15
    38
    Wij laten ons meisje ook lekker slapen.
    Mocht ze wakker worden van de herrie halen we haar er wel ff uit maar het principe is dat ze lekker in dr bedje blijft liggen.
    Snap niet waarom ik een klein kindje er wakker voor zou maken? Ze begrijpt er toch niks van en vind het zielig als ze zo lekker ligt te slapen..

16. Jennifer0306

Jennifer0306 Bekend lid

19 mei 2012
    809
    7
    18
    Wij hebben ons meisje altijd laten slapen, wel s avonds meegekeken door het raam naar wat er al afgestoken werd. Dit jaar laten we ze beiden liggen al vermoed ik wel dat de jongste er wakker door wordt maar dat zien we dan wel.

17. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Wij laten haar slapen, ze heeft er toch niks aan.. Hopelijk wordt ze niet wakker v/h vuurwerk

18. cd28

cd28 Fanatiek lid

25 jul 2012
    1.344
    106
    63
    Lekker laten slapen, ze zijn nog veel te klein om er iets van te beseffen.

19. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    De oudste halen we eruit. Heeft nl afgelopen zomer na een spetterende vuurwerk shop een aantal weken niet durven te slapen. Deze werd bij ons voor gehouden en dachten ook, we zien het wel. We hebben die nacht geen kick gehoord, maar bleek dus wel alles meegekregen te hebben en erg bang te zijn geweest. De jongste van ruim een jaar laten we denk liggen.

20. anieska

anieska Actief lid

24 apr 2014
    447
    0
    0
    Wij laten ons meisje gewoon slapen. Heb ik bij de oudste ook op die leeftijd gedaan, en ze werden niet wakker van het vuurwerk, vind ik zo bijzonder,haha. Kijken of ons meisje ook lekker blijft slapen, en als ze wakker wordt mag ze er wel even uit..

Deel Deze Pagina