Hoi, Nu Abel vier flessen krijgt probeer ik het avondritueel aan te passen, ik maak hem wakker om 19:00, krijgt rond half acht een fles en dan rond half negen op bed. Alleen dat wakker maken en dan geen fles krijgen, gaat er bij Abel niet in, een kwartier rekken lukt nog wel , maar langer rekken met bijv een badje krijst Abel alles bij elkaar:x Dan maar wat later op bed 's avonds, word wel weer vroeger als het derde slaapje vervalt, was het proberen waard..................... x ps Kunnen jullie het verhaal een beetje volgen?
Maar kun je hem dan niet gewoon een kwartier of half uur eerder die fles geven? Of hem iets later wakker maken?
Ik denk dat ik hem later wakker maak, om half acht, tenzij hij zelf wakker word Ik geef die fles liever niet veel eerder, om lekker door te kunnen slapen
Ehm eigenlijk volg ik het niet zo hoor. Gaat hij dan elke dag op een vaste tijd in bad? En kijk je op de klok voor zijn voedingen? Waarom laat je hem zelf niet gewoon aangeven wanneer hij wil drinken? Elke dag badderen is ook niet nodig hoor (en nogal slecht voor de huid).