Groene Ontlasting?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door 1ste Wondertje, 28 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1ste Wondertje

1ste Wondertje Niet meer actief

Sinds een paar dagen poept mijn meissie groen. Nu was ze de dag voordat het begon niet echt lekker, steeds huilen. Ook was ze heel warm, maar de termometer gaf laag aan (36.6). :(

Nu heb ik even gezocht op internet en ik vind 3 verschillende oplossingen.

1. Niet genoeg voeding
    2. Virus
    3. Flesvoeding.

Nu krijg ze wel sinds een paar dagen veel flesvoeding omdat mijn borsten gewoon leeg zijn.

Wie heeft de oplossing? Moet ik de dokter bellen? Of is het niets om druk over te maken?

Alvast bedankt!

xxx

2. marion1982

marion1982 Actief lid

20 dec 2008
    107
    0
    0
    hoi

gebruik je Friso flesvoeding? daar kunnen ze groene ontlasting van krijgen!
    ik zou me er geen zorgen over maken hoor! kan door de overstap van borst naar fles komen! komt wel weer goed..

als je je toch zorgen maakt kun je misschien het cb bellen?

3. Puppy78

Puppy78 Fanatiek lid

16 apr 2008
    2.099
    0
    0
    Hier ook groene poep sinds ik (hypoallergene) flesvoeding geef. Bij flesvoeding kan de poep bijna alle kleuren van de regenboog krijgen.

4. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.256
    4.486
    113
    Niets aan de hand hoor, zolang ze maar poept;):D

En als ze straks vaste voeding krijgen zul je nog wel meer kleuren poep tegenkomen.

Groetjes anita

5. kahrin

kahrin Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.020
    0
    0
    Toen ik overstapte van de bv naar de fv kreeg mijn dochter ook opeens groene poep, schrok me kapot :). Maar het had dus met de hypoallergene voeding te maken.

6. 1ste Wondertje

1ste Wondertje Niet meer actief

Thanks meiden,

Ik geef inderdaad friso hypo allergeen. Ben gelijk een stuk rustiger.

xxx

7. raspberry

raspberry Niet meer actief

Over dat je borsten leeg zijn: heb je niet gewoon regeldagen? Als je BV wilt blijven geven, is het dan verstandiger om niet KV te geven, maar vooral heel veel aan te leggen: daarmee verhoog je je productie, zodat je kleintje genoeg kan blijven drinken...
    Zoveel mogelijk aan toegeven, dan ben je er vaak met 2-3 dagen wel doorheen. Doe je dat niet, dan zal je productie heel erg terug gaan lopen en zit je binnen een paar weken op volledig KV...
    Prima zolang jij dat prima vindt natuurlijk, maar ik dacht: ik roep het maar even voor als je het niet weet :)

Deel Deze Pagina