Baby (9mnd) erg driftig

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door MissT, 29 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissT

MissT Niet meer actief

Herkent iemand dit, alsjeblieft? :)

Mijn kleine poppetje van 9 maanden krijgt nu echt een eigen willetje.
    Ze loopt of kruipt rond in de woonkamer, als ze er dan even geen zin meer in heeft komt ze bij me staan en zet het op het krijsen net zolang totdat ik haar eruit haal.. als ze er eenmaal uit is, gaat ze draaien en jengelen tot ik haar weer neerzet *zucht*.

Vandaag in de supermarkt; Madame zit in de winkelkar, geef haar iets om vast te houden, maar op een gegeven moment moet ik dus betalen, pak het van haar af, nouuuuuuuuuuuuuu man man man, brullen, huilen KRIJ-SEN!!!
    Ik probeer het te negeren maar is dit het beste??

2. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    Haha zo herkenbaar! Hier ook een kleine drama king ;)
    Tegenwoordig gaat hij naast heel dramatisch huilen ook gooien als hij zn zin niet krijgt, bijv beker op de grond of alles uit de box. Ik zeg dat hij normaal moet doen en negeer het daarna.
    Succes en ik hoop dat het snel overwaait!

3. mamavanlucas10

mamavanlucas10 Actief lid

14 jul 2011
    399
    0
    0
    Hier ook zo een heftig kereltje.
    Maar door diverse andere medeforummeiden niet gelooft en denken dat ik dit uit mijn duim zuig want dat kan dus helemala niet met 9 maanden oud.
    Blijkbaar ben ik niet de enige.

Hier hebben we het drama met etenstijd enz.Perse zijn zin willen enz.
    Wij negeren het gedrag idd en gaan door met wat we doen, zelf eten in dat geval.Lukt goed hij is binnen een paar minuten stil enw acht op zijn eten.In het begin was het erg heftig maar negeren helpt hier het beste.

En ik zou de mensen gewoon laten kijken en geen aandacht geven aan je kleintje want dat zet alleen maar emer aan.Als het kindje weet dat ze zo aandacht krijgt dan blijft ze het doen.Lekker met een krijsend kindje door de supermarkt rijden en negeren en gewoon dorgaan met je eigen ding.
    Zla 2 a 3 keer dus tanden bijten worden voor jullie zelf om ook de blikken van anderen enz te negeren.Maar het komt goed.

Succes.

4. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ze komt naar je toe en huilt totdat je haar waar uit haalt?

Maar logisch, ze beginnen van alles te leren. Als ze hier iets vastheeft wat niet mag, of wat ik nodig heb ( auto sleutels, iets in het winkel karretje, maar ook laatst het nagelknip setje! ) dan neem ik het uit haar handen en bied een alternatief aan. Dan is het vaak goed te doen. "Schatje, mama pakt even het nagelschaartje uit je mond hoor, maar kijk, een rammelballetje om mee te spelen! " Als ik gewoon iets af zou pakken en "Nee, geef" dan zou ze zeker krijsen.

Deel Deze Pagina