Regeldagen of bijvoeding

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Saar22, 10 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Een maand of 1,5 geleden was ik na een maand eindelijk uit de regeldagen(had ik ook een topic over toen). Nu begint het opnieuw. Ik vind het niet erg, heb besloten maar lekker te genieten van de momenten met mijn meisje. Maar ik ben nu dus ook begonnen met bijvoeding. Dochterlief eet 's morgens tussen de voedingen door half stuk fruit (peer/appel/banaan oid). Tussen de middag eet ze een halve boterham. Groente eet ze nog niet, maar proberen we wel. Ze komt dus weer netjes 's nachts, wat op zich heerlijk is voor de productie. Maar zou ze nu overdag minder drinken? of zijn dit de 6 maanden regeldagen?

2. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Mijn oudste kwam rond 6 maanden ineens weer vaak voor voedingen, de week ervoor gingen we op vakantie toen begon ze ermee. Week erna gestart met bijvoeding en hier is ze eigenlijk nog veel blijven drinken tot 1 jaar. Met 6 maanden zaten we weer op een voeding of 8 (daarvoor op 4-5 en sliep ze klokje rond). Met 11/12 maanden dronk ze nog 5-6x). Daarna ben ik het wat gaan sturen maar ze is nog lange tijd s nachts gekomen.
    Jongste drinkt nog wel een keer of 8, ik hoop dat die straks met de bijvoeding iets meer tijd er tussen gaat laten en anders maar niet.
    Gaat ooit wel een keer over ;)

3. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

14 jan 2010
    2.905
    254
    83
    Ik heb geen antwoord voor je, maar hier hebben we ook een mannetje die sinds een week of twee weer 's nachts een keertje komt drinken. Hebben een maand of zo op 4 voedingen gezeten en nu weer op vijf. Mijn zoontje eet nu 's morgens een kwart boterham ongeveer, 's middags een paar hapjes fruit en 's avonds een paar hapjes groente (vers gaat nog steeds niet denderend, potjes gaat iets beter).

4. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Dus toch wel herkenbaar. Oorzaak maakt eigenlijk ook niks uit. Voordat ze naar school gaat is het vast wel over ja;) Ik geniet maar gewoon van die nachtelijke onderonsjes, want het voeden kan ook zomaar over zijn!

5. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ja 6 maanden was hier ook weer zo'n moment. Eigenlijk heel goed, want ben toen ook begonnen met bijvoeden en meer moedermelk maakt de overgang voor de darmpjes weer zachter. Hier werd het drinken wel minder, met 7 maanden naar 4 voedingen en met 8 ongeveer naar 3.

Deel Deze Pagina