baby drinkt slecht na griep

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Suus84, 27 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suus84

Suus84 Niet meer actief

Onze kleine meid is afgelopen dinsdagnacht ziek geworden. Ze hoestte al een paar dagen maar begon toen ook met spugen en kreeg koorts. Ze dronk ook amper. Nu heeft ze sinds vrijdag geen koorts meer alleen ze eet superslecht. Normaal dronk ze 180/6 en dan 5 keer per dag. Mag nu blij zijn als ze 135 cc drinkt en dan 4 keer. Ze komt nu helaas ook snachts voor voeding. Gisterenavond om half 7 heeft ze maar 20 cc op. Fles geven is echt een drama. Ze begint op een gegeven moment dan te schudden met haar hoofd en te overtrekken. Ze valt dan bijna uit me armen. Dit heeft ze normaal nooit. . Ik wil haar eigenlijk geen voeding geven snachts want ben bang dat ze daaraan went maar ze drinkt overdag zo weinig. Is het normaal dat ze na een griep zo weinig drinken? En hoelang duurt het ongeveer voordat ze weer hun oude hoeveelheid drinken zeg maar? Zijn er meer mensen die dit hebben gehad? ze is verders wel vrolijk.

2. Shandy

Shandy Fanatiek lid

14 jan 2012
    2.603
    18
    38
    Jouw verhaal zou het mijne kunnen zijn!
    Mijn zoontje is ook zo aan de rommel met het drinken.
    Overstrekken,huilen.. word dan gelijk aan reflux gedacht....
    Hier is de oorzaak waarschijnlijk dat de tandjes eraan komen. Zou dat bij Mandy ook kunnen zijn?
    Mijn zoon drinkt soms wel wat uit de fles als ik hem op de commode leg, of naast me op de bank.
    Hij drinkt soms nog een flinke plons uit zijn (inmiddels koude) fles als hij in de box ligt.
    Hele grote flessen drinkt hij niet nu, max 140, terwijl hij flessen van 200 kan hebben.
    Ik zit nu ong op zes voedingen per dag en geef ook wat fruit en groenten.
    Hij kwam eerst 's nachts, nu is het wat meer richting de ochtend, na 4u.....
    Weet niet hoe groot en zwaar jouw meisje is en of ze al wat bijvoeding krijgt, maar hier wil het ook nog weleens lukken om wat binnen te krijgen door een rest uit de fles met wat rijstebloem te vermengen of Johannesbroodpitmeel en het dan op te lepelen.

(hetiseenfasehetiseenfasehetiseenfase)

Hij is een poosje terug ook flink verkouden geweest, toen dronk hij soms maar 40-60ml per fles en dan ook veel keer overdag en 's nachts......

3. Suus84

Suus84 Niet meer actief

@shandy. Dank je voor de tips. Ze heeft reflux en heeft daar medicijnen voor. jbpm gebruiken we al vanaf de geboorte.
    Ik weet niet of er tandjes aan komen. Hoe kan je dat het beste zien?? Ze is ook heel vaak in haar gezicht aan het wrijven en in haar oogjes de laatste dagen. Maar ze wil dan niet slapen. Koud heb ik ook geprobeerd, alleen dan is het net beton en wil het amper de speen in lopen. Maar ook dit weigert ze. Af en toe geef ik hapjes. Maar dat wil ze momenteel ook amper. Begin vorige week woog ze 6,5 kg. Maar door het ziek zijn en minder eten zal dit wel minder zijn nu. Ben nu aan het opschrijven wat ze drinkt per keer. Gisteravond dronk ze plots 200 en mevrouw wilde meer. Ze werd boos dat ze niet meer kreeg.

4. Shandy

Shandy Fanatiek lid

14 jan 2012
    2.603
    18
    38
    Dat opschrijven,heb hier idd ook een schriftje liggen waar ik het in opschrijf.

Bij mn zoontje merk ik dat zn tandvlees wat bobbelig voelt, zit veel met zn hand in zn mond, slaapt moelijker, soms rode vlek op wang, andere poep-ook ineens bijv vier keer per dag. Meer kwijlen....

Deel Deze Pagina