Mijn jongste zoontje is sinds 2 dagen enorm aan de diarree. Elk slaapje eindigd in een poep explosie omdat hij poept als hij in bed ligt en dan gaat bewegen en alles uit ze luier loopt. Het is waterdun dus ik kan er niks tegen doen. Alleen vanochtend zat echt alles onder, echt alles! Inclusief zijn knuffel en speen. Hier sabbelde hij vrolijk op los toen ik erachter kwam Ik ging zo wat over me nek en heb meteen die speen uit ze mond gehaald en hem in bad gestopt. Alleen ik weet zeker dat hij wat binnen heeft gekregen. Is dat erg? Beetje erg onsmakelijk verhaal op de vroege ochtend maar ik maak me een beetje zorgen. Alvast bedankt!
Ik denk niet het heel veel kwaad kan. maar ja smakelijk is het zeker niet. Ik heb het ook wel eens bijna gehad met me dochter soms kan ze zo wild doen als ik der moet verschonen.. bah bah
Onze jongen had ook eens een paar dagen diarree en heeft net hetzelfde als jij voorgehad. Hij was vrolijk aan het lachen. Ik vond het vreselijk. Maar hij heeft er toch niets aan overgehouden...
Nee hoor dat kan geen kwaad... Je kindje kan er hooguit een wat raar gevoel in de maag aan overhouden maar dat verdwijnt wel weer na het eten...
Hier met mooi weer buiten spelen in de tuin en het zwembadje in dr blote billen ivm luieruitslag.... Nou je kunt t al raden maar ze leeft nog!
Ook onsmakelijk, maar bij mijn gehandicapte clienten moet ik regelmatig de poep uit hun tanden poetsen... krijgen ze niets van, vies is het wel!
Is niet erg, wel vervelend en vies. Wist je dat je bij wasbare luiers minder lekkage van poep hebt? Dan hoef je alleen de luier te wassen ipv dat je nu de kleertjes en 't beddengoed ook mee moet wassen.
Niet erg smakelijk lijkt me, maar ik denk niet dat het kwaad kan. Ik kende ooit eens een kindje van wie de moeder rompers zocht die lastig uitgingen... waarom? Kindje kreeg alles uit, inclusief luier en zat dan vrolijk keuteltjes te knabbelen... Vervelend wel die diarree zeg... Zeker als je daarnaast iedere keer alles moet verschonen. Sterkte!