ik heb 30okt een berichtje geplaatst maar geen antw gekregen vandaar nog een keer mijn dochter is nu bijna 4 week en we hebben al 2 week last van spruw de medic die ze krijgt geef ik haar via een spuitje 1ml maar hoe kan ik die het beste geven 1 ml is best veel als je het alleen op je tepel moet doen en hoelang kun je er mee zitten ik heb 1 x de hapost gebeld en zo medic gekregen ze hebben haar niet gezien en 1x bij de ha geweest die zij toen dat er niets aan de hand was maar hij heeft haar tong niet kunnen bekijken omdat ik zeker wist dat ze nog wel spruw heeft heb ik het via cb geprobeert en toen kreeg ik wel medicijnen
Sorry, ik lees je bericht voor het eerst, helemaal gemist denk ik. Waarschijnlijk heb je het medicijn Nystatine? Dat mag je gewoon na de voeding in het babymondje doen. Spuit maar een beetje in zijn wangzakjes. Het gaat erom dat hij het zo lang mogelijk in zijn mondje houdt. Gelijktijdig je tepels behandelen met anti-huidschimmelcreme is een aanrader. Mocht jij het ook een beetje hebben dan kun je elkaar straks anders weer her-infecteren. succes linda