Nu maakte ik vanmorgen een pak Friso 3 standaard open.Op de verpakking staat een roze schepje maar binnenin zit toch weer zo'n blauw schepje. Dit was een aantal maanden geleden ook al omdat er toen een productie tekort was.Maar toen herkende je de "juiste"voeding aan het roze schepje op de verpakking. Het schepje past ook niet in de Smartpack dus vlgns mij klopt het niet. Ik heb de voeding wel gegeven want zal vast dik in orde wezen.Ik heb nu voor de 1ste keer Friso 3 en weet niet wat voor schepje er normaal bij zit. Iemand een idee. Anders bel ik Friso even. ze krijgt nog maar 1 flesje per dag. Gr Ingrid.
Heb ondertussen contact gehad met Friso maar het is dus een verkeerd lepeltje. Productiefout die ze zeer betreuren. Krijg nu een ander pak opgestuurd met het juiste lepeltje dus netjes afgehandeld. Groetjes.
Ik heb de laatste tijd ook steeds blauw lepeltje in de friso 3. Heb wel even vergeleken met roze lepeltje maar er gaat evenveel voeding in dus dat scheelt! Het is alleen lastig idd dat hij niet in de smartpack past. Maar is dus productiefout.... Dan ga ik er vanuit dat er binnenkort weer gewoon roze lepeltje inzit!