wakker maken??

Discussie in 'Verzorging' gestart door b-tje, 26 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. b-tje

    b-tje Actief lid

    2 aug 2005
    453
    0
    0
    bejaarde helpende in een verpleeghuis als vaste na
    lent (nijmegen)
    Jasper heeft de laatste 3 nachten goed doorgeslapen we hebben hem steeds rond 8.00 wakker gemaakt, vandaag om half negen ;) Zou je hem moeten wakker maken om 8.00 uur of wachten tot ie zelf komt???
    Wat vinden jullie???

    groetjes bianca :)
     
  2. duikster

    duikster VIP lid

    13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    ik zou wachten en genieten!!! Als hij honger heeft komt hij wel.
     
  3. tjenna

    tjenna Bekend lid

    31 mrt 2005
    646
    0
    0
    emmen
    ik wacht tot harm zelf komt harm heeft er al nachten tussen zitten dat er 9uur tussen de laaste en eerste voeding zit
     
  4. Niet meer actief

    lekker laten slapen hoor meid. Geniet er maar lekker van hoor dat je kleintje zo goed doorslaapt
     
  5. Ooievaar

    Ooievaar VIP lid

    22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Inderdaad lekker laten slapen...
    Mijn dochter slaapt altijd tot een uur of 9...
     
  6. b-tje

    b-tje Actief lid

    2 aug 2005
    453
    0
    0
    bejaarde helpende in een verpleeghuis als vaste na
    lent (nijmegen)
    we hopen idd dat het zo blijft en dat het niet weer een fase is hihihihiihi
    vandaag moesten we weg dus toch maar wakker gemaakt om 8 uur en dan is ie ook in een top humeur lachen en rondkijken errug leuk :)
    als het nou overdag ook beter gaat kan het niet meer stuk maar dat wil nog niet echt vlotten :cry: maar zal vast wel komen ;)

    groetjes bianca
     
  7. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Ik zou hem lekker laten slapen, mits hij het klokje rond zou slapen, dan zou ik even informeren bij het consultatie bureau.
    Jonge babys mogen namelijk niet langer dan tien tot twaalf uur achtereen slapen.
    Dit werd mij tenminste verteld omdat ander de bloedzuiker spiegel te sterk daalt wat kan lijden tot hersen beschadeging.
    Sindsdien hield ik goed in de gaten hoe lang onze dochter sliep, en als het te lang werd maakte ik haar toch echt wel wakker voor een voeding.
    Dus je zou kunnen informeren.

    Groetjes,
     
  8. b-tje

    b-tje Actief lid

    2 aug 2005
    453
    0
    0
    bejaarde helpende in een verpleeghuis als vaste na
    lent (nijmegen)
    ik ben net naar cb geweest enne hij was minder aangekomen als we dachten ze wilde suggeren dat het aan de friso lag maar dat herstelde ze snel hihihihi Nu gaan we een voeding eraf halen die van 19.00 /20.00uur want ik moet hem dan altijd wakker maken dus lekker laten slapen tot uur of 22.00 en dan komt ie misschien eerder een uur of 7.00 en dan de voeding ophogen naar 200 cc in de hoop dat het dan beter gaat.
    Omdat hij telkens 165 cc dronk en heel soms 200 cc dacht ze dat ie meer aan zou komen vandaar ;)
    Dadelijk komt de fysio voor jasper kijken wat het brengen gaat ;)

    groetjes bianca
     
  9. b-tje

    b-tje Actief lid

    2 aug 2005
    453
    0
    0
    bejaarde helpende in een verpleeghuis als vaste na
    lent (nijmegen)
    de fysio is net geweest.We gaan de lichte gordijnen dichtdoen krijgt ie minder licht maar toch overdag gevoel .ik kreeg wat tips om hem te helpen slapen door een doek over de hooft te doen en je andere hand op de borstkas met beetje meedrukkken op de ademhaling :( Bij haar werkte dat even natuurlijk tot ze weer weg was hihi en nu lukt het ook nog niet :cry: maar ik geef niet op hahahha
    Is maar weer afwachten hihi

    groetjes bianca
     
  10. b-tje

    b-tje Actief lid

    2 aug 2005
    453
    0
    0
    bejaarde helpende in een verpleeghuis als vaste na
    lent (nijmegen)
    jasper krijgt nu de fles van de difrax omdat ie te snel dronk en dat kan ook krampjes veroorzaken hopen dat het nu goed gaat ;)
     
  11. tjenna

    tjenna Bekend lid

    31 mrt 2005
    646
    0
    0
    emmen
    hoop dat het nu goed gaat komen met het slapen en met de krampjes
     
  12. b-tje

    b-tje Actief lid

    2 aug 2005
    453
    0
    0
    bejaarde helpende in een verpleeghuis als vaste na
    lent (nijmegen)
    Gisteren was het helemaal hopeloos en vanmiddag en vanavond ook zelf rondlopen helpt niet meer,ik krijg hem bijna niet meer stil,ik heb nog de techniek geprobeert van de fysio maar helaas dat lukt me niet :cry: Ik ben door mijn opties heen.Ik had hem al om 17.30 uur een zetpil gegeven maar die helpt dus nu ook niet :cry: Ik zal het moeten afwachten tot de darmenkrampjes overzijn :(

    gr. bianca
     
  13. tjenna

    tjenna Bekend lid

    31 mrt 2005
    646
    0
    0
    emmen
    ojee dat is niet zo mooi meid hoop dat het snel over gaat
     
  14. roelien

    roelien Actief lid

    26 nov 2005
    420
    0
    0
    moeder
    noordwolde
    Hallo

    Ik zal je kleine man lekker laten slapen als hij het nodig is dan meld hij zich wel


    groetjes roelien
     
  15. Jade

    Jade Lid

    1 mrt 2005
    99
    0
    0
    Amen
     
  16. Niet meer actief

    Ach meid. Ik hoop zo dat het goed gaat met je mannetje. sterkte met hem
     
  17. Mirna

    Mirna Bekend lid

    6 mei 2005
    908
    0
    0
    Volgens mij komen de darmkrampjes omdat zn darmen moeten wennen aan meer voeding. Ik heb dat bij Isa gisteravond ook gehad. Ik heb Cinababy op de speen gedruppeld, dat hielp wel.
     
  18. mirella24

    mirella24 Lid

    6 jan 2006
    55
    0
    0
    huismoeder
    Groningen
    hallo
    ik heb net een dochtertje gekregen
    maar zij is zo een slaapkop dat ze gewoon een paar voedingen kan overslaan zonder wakker te worden wat kan ik hier tegen doen of gewoon wakker maken groetjes mirella
     

Deel Deze Pagina