Herkenbaar, ik lag bij de jongste die nabijheid zocht. Vervolgens besloot de oudste dat ze niet alleen wilde slapen (ook zo'n gezelligheidsdier) maar met wat uitleg was die weer in dr bed, onder protest. En die maakt vervolgens zoveel klereherrie met t verhaaltje wat ze dr knuffels voorleest dat de jongste ook weer wakker schoot. Waar we net zo blij waren dat die 4 uur tussen twee flessen liet en de rust na een vervelende poepluier ook weer was wedergekeerd. Het was een relatief rustig 1.5 uur op wat mopper geluidjes die je met een sssssh af kon... Ik heb de voorspelbare nachtrust te veel voor lief genomen in mn voor-kids tijd. Vervolgens hebben ze hier afgesproken wisseldiensten, slaapt de ene eindelijk goed begint de ander weer.
Omdat er een kindje bij ons in bed is gekropen. Ik daarna moest plassen en dus ook meteen honger kreeg. Nu zit ik beneden te eten en heb ik maar tennissen opgezet. Zit ik hier om 04.30 naar Nadal te kijken.
Ben vanaf 1 uur al wakker. Werd wakker met koorts hoesten en benieuwd en bingo zelftest positief. Tevens flinke ritmestoornissen en hoge hartslag dit waarschijnlijk door de koorts icm mijn hartfalen. Hoop dat t snel over is en niet erger wordt.
Ik heb net voor het eerst sinds jaren een half taetje oxazepam ingenomen. Ben al vanaf dat de wintertijd is ingegaan elke dag wakker tussen 4.30 en 5.15u. Ben inmiddels zo vermoeid dat ik het echt nodig heb om langer te slapen. Hoop dat ik nu met de oxazepam wel langer door slaap.
Omdat ik vandaag al 2 (meestal is het maar 1) dutjes heb gedaan dankzij baby die wakker wordt zodra ik niet meer naast hem lig.
Dat is echt shit. Ik slaap de laatste tijd ook half zittend, maar dat komt door opkomend maagzuur en het opboeren van lucht ofzo. Weet er alles van helaas. Sterkte!
Mijn hoofd vol zit met stress en spanning omtrent het schooltraject van zoon. Zijn proefplaatsing word nog 1x 3 maanden verlengt en daarna moet school definitief besluiten of hij geplaatst word. Gebeurd dat niet dan word hij (weer) thuiszitter en stort dat kind zijn wereld en zijn toekomst volledig in ( en ook die van ons gehele gezin)
Oef, spannend! Hoe gaat zo'n besluit in z'n werk? Waar moet hij aan 'voldoen' om geplaatst te worden?