Wij komen niet verder als een half kerstkindje (Emma is 25 juni geboren en word eerste kerstdag dus een halfjaar) Maar zijn er meiden die hun kindje hebben gekregen op eerste kerstdag? Of bijvoorbeeld met pasen of valentijnsdag? Ben benieuwd hoeveel meiden een babytje met een speciale verjaardag hebben.
Ik ben geboren met pasen, met kerst 1e tandje, lopen met hemelvaart... En nu 24 jaar later heb ik helemaal niets met deze feestdagen hahaha
Ik ben een kerstkind en vond en vind er nu nog niks aan haha. Vroeger als kind vond ik het verschrikkelijk geen aandacht voor je omdat alles en iedereen druk is met kerst vooral op school. Dan moest ik trakteren en dan hadden ze er gewoonweg geen tijd voor op school want ze waren te druk met de kerst... en nu vind ik het nog vreselijk jarig te zijn met de kerstdagen. Ik was liever in Juni geboren haha. Mijn zoon is in mei geboren en dat vind ik wel ideaal om het half jaar cadeau's
Mijn moeder is op 1e kerstdag jarig, mijn zwager nieuwjaarsdag en mijn man op schrikkeldag , wij treffen het dus...
@truusdemier hahaha ja kan me er wel wat bij voorstellen. toch bijzonder dat je steeds met de feestdagen besloot wat bijzonders te doen @annetskeHet idee vind ik mooi een kerstkind toch loijkt me het ook niet altijd ideaal. Je viert het zeker ook later omdat niet idereen met kerst komt? @froggie wow dat is nog eens toevallig. Hebben jullie veel dubbele feesten dus
hahaha ja dat kan ik me goed voorstellen.net of de ha dacht ach er komen toch geen kinderen met kerst ik ga aan de wijn haha! Nee als kind lijkt het me moeilijk. Je wil toch alle aandacht hebben. Ja wel voordeel dat je de huiskamer dan niet twee keer vol hebt zitten met familie. Maar alvast gefeliciteerd dan Hoe oud word je?
Ik ben niet op een speciale dag geboren, maar wel midden in de zomer en daar baal ik al van ... vaak kunnen mensen niet op mn verjaardag komen, de helft is dan namelijk op vakantie. Vroeger, toen ik nog met mn ouders op vakantie ging, zat ik altijd op de heen- of de terugweg van vakantie (Frankrijk) in de auto. Kan ik nog steeds van balen. Ik vind het eerlijk gezegd nog steeds niet leuk om mn verjaardag te vieren. Mijn dochter is eind oktober geboren, gelukkig maar ... nou ja, vrienden van ons hun zoon is 2 dagen eerder jarig en van andere vrienden is hun zoon 4 dagen later jarig, das ook niet alles hahaha
Ik word voor de 2e keer 29 haha ik begin niet aan de jaren 30 klinkt inene zo oud haha (moet ff wennen) maar bedankt voor de felicitatie!
Nou ja, Mijn zoontje en ik zijn op dezelfde dag jarig (ben dit jaar bevallen) Vind ik toch ook wel heel speciaal!
Milan is voor ons op een speciale dag geboren. Op de verjaadag van de overleden vader van mijn vriend. Dus geen kerst ofzo maar voor ons toch heel bijzonder.
Mijn vriend is jarig op valentijnsdag. Gaan we lekker uit eten voor zijn verjaardag, allemaal van die romantische stelletjes... Haha, maar wel leuk dat ik ook altijd een kadootje van hem krijg op zijn verjaardag...
@annetske haha je lijkt mij man wel die word ook elk jaar 28 (maar echt is hij 35 nu) @miinwondertje dat is echt speciaal. Ik denk dat dat maar heel weinig voorkomt. En zoals eerder al gezegd een mooier cadeau kun je niet krijgen. @suzie83 Dat is ook een echte speciale dag. heel bijzonder
Mijn zoontje is ook een half kerstkindje En onze kindjes zijn geboren op de dag dat de King of pop er de brui aan gaf Ellen, dat is toch ook wel een beetje bijzonder
oja dat was ik even vergeten. dat is ook zo! Ik heb weleens voor de gein gezegd straks is emma de reincarnatie van michael hahaha!!! wat leuk dat je zoontje op dezelfde dag is geboren als Emma!
Kunnen we straks lachen als de eerste stapjes van onze kleintjes de moonwalk blijkt te zijn Volgens mij zaten we 25 juni in hetzelfde topic onszelf af te vragen of we weeen hadden
Mijn dochtertje is op 24-12-06 geboren dus op kerstavond , en ja het is heel speciaal maar absoluut niet handig iedereen die z'n boodschappen voor kerst nog moet halen inclusief ikzelf , en dan ook nog eens een enorme puinhoop voor de kerst begonnen is , ik heb tot nu toe haar verjaardag altijd de zondag voor de 24ste gevierd maar volgend jaar ben ik bang dat ik er niet meer onderuit kan ... dus morgen word mijn lieve moppie 3 jaar oud
hahaha dat zou leuk zijn. Dan gaan we ze filmen want dat is heel bijzonder natuurlijk haha. Ja ik heinner het me weer. mmm volgens mij kunnen we nu zeggen dat we in de weeen zaten haha zie dat er bij jouw banner staat 5 maanden en 4 weken en bij mij 5 maanden 3 weken en 6 dagen. Heel irritant. Ik vul dan 25 juni in en dan klopt het niet nu heb ik volgens mij 24 juni igevuld klopt het tot aan het moment dat ze precies een maand ouder is. Herken je dit?