Hallo dames, I.v.m. de aankomende winter en een koude houten vloer willen we graag een speeltapijt voor onze dochter.. Kan ze lekkerkruipen e.d. Nu heb je alleen maar speelkleden voor jongens.. met een autoweg of stad er op. Wie o wie weet waar je een speeltapijt kan kopen wat ook leuk is voor meisjes.. Binnen een redelijke prijs Ik ben dus niet opzoek naar een boxkleed o.i.d.
`bij de wibra hadden ze speelkleden van dora en winnie the pooh Dacht dat ze rond de 8 euro waren. Foto heb ik niet
Net gebeld naar het wibra filiaal hier in de buurt.. had even gekeken op de website.. UITVERKOCHT.. helaas. Natassie die van jou is erg leuk zeg! misschien toch maar naar ikea dan!
Die kan je zeker weten in de wasmachine doen 8) Hier is ons ventje zo druk dat het dikwijls onder de spuugvlekken zit. Even in de wasmachine op 30 graden, buiten hangen en het kleed ziet er weer uit als nieuw. Hartstikke handig
Klinkt wel heel gezellig zo'n speelkleed, maar blijven jullie kindjes daarop liggen/zitten dan? Of doen ze dat wel weer als ze wat ouder zijn?
Hier ook zo'n kleed (alleen met wegen e.d.), maar Joris speelt er niet mee, loopt er alleen overheen! Toen hij nog kleiner was is hij nooit op een kleed blijven spelen hoor... Hij zocht altijd die koude grond op!
Joris is ook altijd al erg beweeglijk geweest toch? Dan denk ik dat er hier nooit een kleed gaat komen, of misschien als Eva een jaar of 4 is ofzo . Ik heb hier wel zo'n babygym van Tinylove liggen (dus ook een kleedje), maar echt niet dat ze daarop blijft liggen.
Koen blijft ook niet liggen op het kleed, maar ik gebruik de kleed een beetje als terug leg plek. Koen vindt het namelijk heel erg leuk om aan dingen te zitten die niet voor hem bedoelt zijn (zoals zovele babies) en dan heb ik een plek waar ik Koen weer neer kan zetten tussen zijn speelgoed. Is hij weer even afgeleid voor 1 minuutje