De kleine lag net op bed, en sliep net toen de deurbel ging. Volgens mij is hij daar wakker van geworden... Zou dat kunnen? Hij gaat overigens nu ook niet meer slapen, hij blijft huilen... zucht...
Ik weet niet wat voor bel je hebt, maar van een ding dong lijkt me sterk dat ze daar wakker van worden.. Het zou kunnen natuurlijk, misschien nog niet in zijn diepe slaapt! Beetje melk misschien..
Hier word ze niet wakker van de bel zelf maar wel als ze dan haar papa aan de deur hoort praten. Maar dat is alleen als ze nog maar net in slaap is of licht slaapt.
Hier is dat ook aan het begin of juist aan het einde van haar slaap. Ook als ik naar de wc ga ofzo...
Mijn dochtertje is nog nooit wakker van de bel geworden, maar die is wel lawaai gewend, we wonen vlakbij de brandweerkazerne en politiebureau dus vaak genoeg sirene´s die voorbij komen.....zelfs daar wordt ze niet wakker van.
Dan zou je er voor kunnen kiezen om de bel eruit te trekken als ze gaat slapen... Ik doe dat overdag ook wel eens, vooral als ik zelf ook even rust wil!!
Tja, hij sliep idd net... De bel gaat wel vaker als hij ligt te slapen, maar volgens mij was het nu gewoon net pech dat hij echt net serieus max. een paar minituten lag te slapen. En hij hoorde papa ook praten aan de deur, toen ik ging troosten was hij ook heel nieuwsgierig naar beneden aan het kijken. Maar pff... Hij slaapt nog niet. Al wat te drinken gegeven etc. etc. Beneden in de box nog ff gespeeld... pfffff. En dat door de deurbel of door het praten van papa. Ben nu best een beetje boos op de beuren (die wilde even vertellen dat ze morgen op vakantie gaan), grrrr :x. En ik zij nog hij ligt zo weer te slapen, nou, niet dus! Morgen proberen de bel uit te zetten, zo vaak gaat hij niet. Maar volgens mij kan dat niet, helaas.
Mijn zoontje wordt niet wakker van de bel, maar wel van de hond die daarna gelijk begint te 'keffen' (chihuahua met een lekker hoog blafje ) Heb de bel eigenlijk bijna altijd uit staan. Ondertussen weet bijna iedereen dat ook en dan tikken ze op het raam, haha.
wij hadden ook zo'n hele harde bel. nu eentje van een paar euro bij de Action vandaan, die hoor je dan alleen in de kamer. werkt hier super
Wij hebben een vervelende luide zoom als deurbel, daar reageert de kleine wel op maar echt klaarwakker ervan gelukkig niet.
Hihi wat n verschil dat sommige kleintjes er wakker van worden, en andere niet... Hij was echt klaarwakker, en moest zelfs huilen... Hier ook wakker door zijn nieuwsgierigheid, toen ik m ging troosten was t niks als naar de deur kijken... hij sliep pas om half 11 en werd snachts zelfs wakker????? Ik ga de bel echt uitzetten, de meeste mensen kloppen of komen achterom.
Klopt, mijn kindje wordt er ook wakker van. Wij hebben zo'n overduidelijke "Rrrrring"! Argh, als de postbode dan ook nog lekker lang aanhoudt met bellen...