help! ineens problemen met slapen!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Bryan2013, 21 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bryan2013

Bryan2013 Actief lid

17 nov 2013
    146
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

ons mannetje is nu 17 weken. Hij is altijdn al hongerig geweest. Hij krijgt friso extra en zit op 5 flessen van 180. Soms 210 tussendoor. Vooral in de avonden is hij vaak huilerig en wil meer eten. Hij is bijna 4 maanden en volgens het cb geeft hij al aan dat hij hapjes wil. Wee zijn dit nu een week aan het proberen een hij vind het heerlijk. Zowel groenten als fruit. Dus nu krijgt hij in de avonden en klein hapje.

Hij krijgt altijd om half 10 zijn laatste fles en gaat dan lekker slapen. Meestal Tot en uur of 7. Maar nu ineens sinds 3 nachten word hij standaard rond 11uur weer wakker. Dus zo'n anderhalf uur na zijn fles. De eerste nacht moet hij echt weer eten en drinkt dan zo'n 150 cc op. De 2e nacht kreeg ik hem stil Door hem bij me te nemen met speen en lag hij binnen 5 min weer te slapen tot de volgende ochtend.
    Maar ook nu weer niet te troosten en honger!

Hoe kan dit? Herkent iemand dit? is dit een teken dat hij echt een hapje moet in de avond omdat hij anders met alleen een fles niet voldaan is?
    we weten niet wat weer er mee aan moeten....

2. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Het kan geen honger zijn want fles was om 21.30 toch?
    Is gewoon normaal niet doorslapen hebben veel babys.
    Je moet vooral geen melk geven.
    Geef speen, stop weer in, kusje etc en laat hem zelf zijn slaap herpakken.

Mijn dochter was soms 20x per nacht wakker als ik dat het als honger zag hihi;) ze is ook hongerig. Ze zat altijd aan max en nu eet erg veel ook maar is mooi slank ze is gewoon erg bewegelijke baby.

3. lolliebol

lolliebol Bekend lid

15 nov 2012
    647
    0
    0
    Hier ook een hongerig meneertje. Maar dat van het wakker worden na 'de laatste fles' ken ik niet. Kan je daar dus niet mee helpen.
    Het enige wat ik kan zeggen is: volg je gevoel en je kindje!

Hier ook volop aan de groente. De ene keer een potje groente en de andere keer verse groente, maar dan wel afgemeten in een potje. Dat hele potje wordt dan ook echt met smaak naar binnen gewerkt. Hij vind het heerlijk!!! Fruit zou ik nog wel mee oppassen aangezien dat wat scherper is voor de darmen. Groente is wat milder, maar natuurlijk is de keus aan jou!! Succes!!!!!

4. MamaVanAnne

MamaVanAnne Fanatiek lid

21 jul 2013
    1.164
    0
    36
    NULL
    NULL
    Misschien pap?

5. Bryan2013

Bryan2013 Actief lid

17 nov 2013
    146
    1
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de reacties.
    pff wat lastig zeg. Hij krijgt al een papfles als laatst.

maar het is dus normaal dat ze een heel potje leegeten?

Deel Deze Pagina