Hallo, Afgelopen maand heb ik de pil (per ongeluk) een paar keer te laat geslikt. Normaal slik ik het altijd op tijd en vergeet ik het niet, maar vanwege een hectische periode is het toch even fout gegaan. Ik weet alleen niet meer zo goed in welke weken ik het te laat heb geslikt. Mijn vriend en ik zijn niet bewust bezig met zwanger worden, maar mocht het zo zijn, dan is het kindje meer dan welkom. Ik werd een dag later ongesteld dan normaal (28 november). In verglijking tot andere keren, heb ik vrij weinig bloed verloren. Ook was het zondag aan het eind van de middag alweer gestopt. Dus erg kort! Nu heb ik afgelopen donderdag (4 december) seks gehad met mijn vriend. Aan het eind van middag ontdekte ik roze bloed in mijn ondergoed, ook bij het afvegen. Sinds toen heb ik ook last van vage klachten (onderrug pijn, soort ongie pijn, veel plassen, met vlagen misselijk). Denkt u dat er een kans is op zwangerschap? Of is die kans er totaal niet. Ik ben benieuwd naar uw mening. Voor de zekerheid heb ik wel testen besteld. Ze zouden zaterdag al in huis zijn, maar zijn verlaat. Ik hoop ze morgen in huis te hebben. Alvast bedankt voor de reactie!
hoi Bloem, de kans dat je zwanger bent is niet heel groot, maar ik zou voor alle zekerheid maar wel een test doen, dan weet je het tenminste zeker. Mirjam