Vroeger sliep ik bij een vriendin, en zij sliep al, en ik lag op de grond naast haar bed. Kijkt ze mij ineens strak aan en zegt ''kijk me niet zo aan met die grote ogen trut'' en gaat weer liggen en slapen. Nou dat was creepy. Verder toen ik veel in een supermarkt werkte, werd ik wakker van mezelf en had mijn handen in de lucht (scannen) en ik hoorde mezelf nog zeggen ''bonnetje erbij?'' Een keer toen ik eerder naar bed was dan mijn man, ik werd denk ik lichtelijk wakker omdat hij naar bed kwam. En ik vroeg aan hem of die spinnen nu boven of beneden waren, en onder dat ik dat zei, realiseerde ik me dat ik aan t dromen was haha.. Ik was/ben altijd wel bang aangelegd, en mijn zus sliep een keer bij mij op de kamer. zij sliep al, en ik half... zegt ze ineens ''wat doet die man hier op jou kamer'' Nou toen had ik t niet meer hoor! Ik grote ogen en bang hahaha. Bleek s'morgens dat ze een vuilniszak aanzag voor een persoon.
Mijn man praat erg veel in zijn slaap. Zo vraagt hij me regelmatig om een mdl aets te halen, naar de bloeduitslagen of ik een infuus wil aanmaken enz Im schijn vd week ervan overtuigd te zijn geweest dat er een grote spin op het plafond zat, was zelfs al ons bed uit gestapt en stond in de gang.
Heb ik wel vaker gehad Mijn man ook, die lag opeens te lachen, toen ik vroeg waarom zei hij: om de TV natuurlijk! We lagen gewoon in bed en we hebben geen TV op de slaapkamer. Pff, weirdo
Ik heb een tijdje lay-out werk gedaan wat heel precies moest gebeuren, dus ik gebruikte vaak ctrl z. Na een dag van zo'n twaalf uur dat werk doen ging ik in mijn dromen alles wat in het dagelijkse leven fout ging terugdraaien met ctrl z. Tijdens het dromen ben ik blijkbaar ook mijn bed uitgegaan en deed ik vanalles wat niet goed ging om vervolgens 'ctrl z' te zeggen de volgende dag bleef ik dat doen, was zo idioot!
Gister avond nog We waren thuis gekomen van een gezellige kerst avond bij mijn ouders gingen naar bed en m'n lief sliep al snel Zegt hij in eens tegen mij wil je de rest van mijn kadootjes uitpakken ? Ik zeg tegen hem welke dan Ja die ene die nog in de gang staan ik had t niet meer Zelf ben ik wel is wakker geworden met de gedachten dat er spinnen of slangen in bed lagen
Jaren geleden was mijn man een keer de kroeg uitgelopen op een winderige herfstige avond. Hij had niet eens veel gedronken zeg ik er maar bij. Hij liep naar huis en had het gevoel te worden achtervolgt. Al met al creepy als ik hem moest geloven. Ik was dezelfde avond gaan stappen en kwam veeeeeel later super teut thuis. Ik zag hem op zijn rug liggen en dacht: zowwww die ga ik eens even bestijgen. Op het moment dat ik bovenop hem klim al kussend, pakt hij me vast, smijt me uit bed, gooit me op de grond en net voordat hij me een stomp wil geven gil ik NIET DOEN!! Op dat moment werd hij wakker en was helemaal de weg even kwijt. Tot hij in de gaten had wat er was gebeurd.. Hij vertelde me dat hij droomde over het teruglopen vanaf de kroeg en hij werd achtervolgt. Je raad het al.. Hij wilde in z'n slaap diegene stompen . De arme schat heeft het er nu nog over! Wat voelde hij zich rot. Heb wel even een paar weken geen lepeltje lepeltje aangedurfd
Mijn man zei in zijn slaap dat er gestolen schilderijen onder het bed lagen. Ik snapte totaal niet waar hij het over had dus ik met mijn domme kop ging onder ons bed zoeken. Gelukkig lag er niks