Hallo, Senna krijgt sinds 2 weken de laatste fles rond half 8 's avonds. Hierna gaat ze slapen, maar wordt steeds midden in de nacht wakker, vannacht was het 4 uur , met een hele dikke plasluier. Ik doe haar een schone luier, geef haar een heeeeel klein flesje (50 cc met 1 schepje) op advies van het CB en dan gaat ze gelijk weer slapen. Maar hoelang moet je hier mee door blijven gaan? Stopt dit vanzelf? En wordt ze nu wakker door de natte luier of heeft ze toch honger? Graag jullie advies, alvast bedankt maar weer. Gr. Dolfijn
Evt een grotere luier aandoen of luier nog verschonen na de laatste fles. Sara plast vaak heel snel als ze de fles krijgt of al tijdens. En of ze wakker wordt van de honger of van de natte luier, dat zul je, vrees ik, nooit zeker weten. Kijk eens of ze ook weer gaat slapen zonder het flesje. Kan natuurlijk even duren maar kijk het eens een half uurtje aan. Hier helaas nu zeer regelmatig midden in de nacht poepluiers. Verder weinig aan te doen. Wij geven dan geen fles. Hebben haar 2x best lang laten huilen (wel om de 10 minuten even checken); dat is moeilijk maar nu gaat ze telkens weer vrij snel slapen na het verschonen (even afkloppen, haha).
Ik geef mijn dochter eigenlijk nooit een schonen luier na de voeding van 20.00 uur. Deze dame word ook rond 4.30 wakker ik blijf dan elke 3 min naar haar toe gaan voor een speen om zo lang mogelijk te rekken voordat ze een fles krijgt. Vanochtend lukte dat tot 5.30 toen heeft ze de fles gehad en om 8.00 een schone luier. Het valt hier wel mee hoe vol hij dan is. Het slapen gaat hier wel beterder sinds ze in een slaapzak met lange mouwen slaapt.
hier ook vaak wakker van een poepluier. en idd ook heeeeele natte luiers. ik doe al een maat groter (4+ ipv 4) aan 's nachts maar dan nog is het hopen dat t droog blijft ja, tis vervelend maar ik denk ook niet dat je er veel aan kan doen. wij proberen nu ook niet meer 's nachts te voeden omdat we denken dat ie daar dan ook op ingesteld raakt en wakker blijft worden. maarja, kan wel een half uurtje duren voor ie weer slaapt dan.