Jullie doen het waarschijnlijk bijna allemaal filmpjes opnemen via de videocamera. Nu heb ik al flink veel filmpjes, maar deze wil ik graag op dvd laten branden. IK heb op internet gezocht, maar ik kan er nergens wat over terug vinden. ik hoop dat een aantal van jullie al ervaring hier mee hebben, en mij kunnen laten weten waar jullie dit hebben laten doen, of dat jullie het zelf gedaan hebben zoja via welk programma. alvast bedankt voor jullie advies.
@selma er zijn diverse brand programma's voor wij gebruiken ashampoo hiermee kun je dvd's cd's en bestanden enz van je pc naar dvd/cd branden als je bij google zoekt dan zul je het programma wel vinden en dan kun je het downloaden. suc6 als het niet lukt moet je me maar ff een pb sturen
Ik lees mee! (als er reacties op komen) Groetjes Angie p.s. misschien handig om dit berichtje bij de LOUNGE te plaatsen.
Je kunt het vrij makkelijk zelf doen als je camera daarvoor geschikt is. Check de gebruiksaanwijzing. Dan: Camera met snoertje aansluiten op computer, en film downloaden van camera naar hard disk. Dit kun je met software van de camera of met software van internet (even googelen). Daarna staat het op je computer, en kun je het met bijv. Nero branden op een DVD. Mocht je camera er niet geschikt voor zijn, dan moet je googelen op "digitaliseren tape", dan vind je bijv op marktplaats mensen die dit aanbieden (voor 5 euro ofzo). Succes!