slofjes/schoentjes

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door debq, 1 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debq

debq Fanatiek lid

10 mrt 2010
    3.797
    761
    113
    Ik ben op zoek naar schoentjes of slofjes met een zachte zoon die heel flexibel zijn, het liefst van die leren met een suede onderkant. Op zich is dat niet zo'n probleem maar wel dat Quincy hele kleine voetjes heeft. Maat 16 is vaak nog te groot. Nu had ik slofjes gevonden, maar in haar maat hebben ze die alleen met een gladde onderkant omdat het new baby is.
    Weet iemand van welk merk of waar ze wel kleine maatjes verkopen? De binnenkant van de zool is opgemeten en moet 9,3 cm zijn (dat is met die extra ruimte die in het begin nodig is).

2. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
  3. debq

debq Fanatiek lid

10 mrt 2010
    3.797
    761
    113
    Deze had ik ook gevonden idd, maar die zijn allemaal zo hoog bij de vreef,dus ik denk dat ze die niet aan houd want andere schoentjes die wat hoger houd blijven ook niet aan omdat ze haar voetjes heel erg veel strekt, met staan gaat ze ook gelijk op haar teentjes staan...

4. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Moet je babypaws model cindy nemen ;)

5. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Babypaws zijn echt fijn, heb al verschillende slofjes geprobeerd, maar deze bevallen het best :)

6. debq

debq Fanatiek lid

10 mrt 2010
    3.797
    761
    113
    Thanks, ik ga er zeker naar kijken, ik had al een adres redelijk in de buurt gevonden waar ze verkocht worden.

Andere tips zijn ook nog heel erg welkom!

7. Snowtje

Snowtje Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.409
    0
    0
    NULL
    NULL
  8. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
  9. jilina

jilina Fanatiek lid

27 mei 2010
    2.362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Ik heb van die leren klompslofjes voor binnen zijn gewoon verkrijgbaar bij de schoenmaker buitenkant leer en zool van suede en voor buiten heb ik nette laarsjes van replay maar die kunnen ook wel voor binnen. Stoffen buitenkant en suede onderkant.

10. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    ik heb voor mijn dochter kiddy pads, meer voor de sier maar ze hebben wel een geruwd zooltje..

www.kiddypads.com

11. Diesel82

Diesel82 Actief lid

26 mrt 2009
    390
    0
    0
    Wij hebben voor onze dochter boumy slofjes en zweren hierbij. Ik weet alleen niet of ze zo klein ook bestaan.Anders eens bij aapies slofjes kijken, die zijn er ook in xs.Succes ermee!!

12. Fleur01

Fleur01 Lid

15 okt 2009
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    www.roosjes.eu

Hele leuke slofjes, elk paar wordt apart gemaakt. Levertijd is dan ook 5 tot 10 werkdagen!

13. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

22 nov 2008
    1.309
    0
    0
    Leren babyslofjes | Babyschoenen

Deze slofjes/schoentjes had ik voor Lisa gekocht, heeft trouwens ook een hoge wreef.
    Ze blijven echt ongelooflijk goed zitten, gaan gewoon niet uit door de elastiek die er in zit, lisa heeft de laarsjes.

En voor onze nieuwe kleine spruit heb ik een paar klaar liggen in de maat XS (wat dus ook goed zou zijn voor jou)

Vind ze echt super, Lisa loopt inmiddels al, maar ze heeft ze vandaag ook aan gehad, er zit een leren zool onder, absoluut niet glad en evengoed lekker warm.

14. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63

Of nog veeeel langer ;)

15. piemie

piemie Fanatiek lid

28 mrt 2009
    1.769
    0
    0
    kapster
    het Gooi
    En bij aapieslofjes? (moet je ff googelen) Daar hebben ze ook XS maatjes dus ik denk ideaal voor jouw meisje.

16. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

Ik had ook gekeken naar Boumy voor je, die bevallen hier ook supergoed. Maar volgens hun site gaan die pas vanaf maat 17! Dus ik vrees dat dat m niet gaat worden voor jullie... :(

17. Fleur01

Fleur01 Lid

15 okt 2009
    49
    0
    0
    NULL
    NULL

Oh ja?? Hoe lang moest je wachten dan? :(

18. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Heb toen 1,5 maand gewacht en slofjes pasten niet, veel te wijd... geen tevreden klant hier... :(

19. debq

debq Fanatiek lid

10 mrt 2010
    3.797
    761
    113
    Aapies zijn xs ook nog best groot...
    Ik heb gister de babypaws gekocht. Ze zitten goed, gaan heel makkelijk aan en ze krijgt ze ook niet (makkelijk) zelf uit. Ik heb ze in bij een winkeltje is Schijndel gekocht waar ze alleen maar kinderschoentjes hebben, daar hebben ze ook heel goed uitgelegd waar je op moet letten en wanneer je welke schoentjes het beste kunt gebruiken. Dat was dus heel fijn!

20. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Hier ook geen Roosjes meer hoor (ik moest ook 2 maanden wachten en zaten voor geen meter) voor hetzelfde geld kun je beter Babypaws kopen. Veel mooier.

Deel Deze Pagina