Geen tegoedbon maar een snauw bij reclameproduct

Discussie in 'De lounge' gestart door Mien30, 15 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mien30

Mien30 Fanatiek lid

6 jul 2015
    1.714
    468
    83
    Vrouw
    Vorige week waren er een aantal leuke aanbiedingen bij de etos. Helaas was een deel hiervan uitverkocht en kwamen die week niet meer binnen ( het was geen op=op actie). Aan van de medewerkers gevraagd of ik een tegoedbon kon krijgen zodat als de producten weer binnen kwamen ik het alsnog met korting kon kopen. Kreeg hierop een snauw dat ik het maar bij een ander filiaal moest proberen (15 km rijden).
    Ik ben van andere drogisterijen en zelfs supermarkten gewend dat je een tegoedbon krijgt.
    Wat is jullie ervaring hier mee?

2. LiveLifeLovely

LiveLifeLovely Niet meer actief

Niet zo netjes.. vgm krijg je idd altijd een tegoedbon.

3. In your eyes

In your eyes Niet meer actief

Ik krijg bij de etos altijd een tegoedbon, nooit problemen mee gehad.

4. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ik zou even contact opnemen met het hoofdkantoor en daar vragen hoe en wat. Dit kan via Facebook ( dan helpen ze je heel snel) maar ook via telefoon.

5. mmmrolmops

mmmrolmops Actief lid

17 mrt 2012
    195
    26
    18
    Via fb reageren bedrijven meestal heel snel idd, en ook heel probleemoplossend. Geen reclame natuurlijk, een (openbaar) ontevreden klant.

6. Syl72

Syl72 Bekend lid

14 mrt 2008
    817
    176
    43
    Ik ook.

7. Banana

Banana Fanatiek lid

29 jun 2014
    2.045
    621
    113
    Wat raar zeg! Ik krijg ook altijd een tegoedbon. Medewerker had vast geen goede dag;)

8. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.190
    113
    Hier bij de etos kan ik altijd reserveren en word ik netjes gebeld als het binnen is

9. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ow ik ben deze 'service' wel gewend eigenlijk, ik vind het eigenlijk ook niet heel raar(wel jammer) ik pies vaak naast de pot omdat de aanbieding er niet meer is, helaas pindakaas denk ik dan maar.
    Je zou inderdaad een berichtje op facebook kunnen plaatsen, werkt vaak effectiever en sneller dan een belletje...misschien dat er iets uitkomt.

10. Mien30

Mien30 Fanatiek lid

6 jul 2015
    1.714
    468
    83
    Vrouw
    Tnx! Vandaag de klantenservice gebeld en zij hebben de bedrijfsleider van het betreffende filiaal gemaild. Als het goed is neemt hij/zij contact met me op om het verder af te handelen. Wordt vervolgd!

11. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Dit verbaast me van de Etos, want ik vind ze altijd heel klantvriendelijk. Ik denk dat je net de verkeerde medewerker te pakken hebt gekregen. Ik zou dit aankaarten bij de Etos klantenservice. Misschien dat je zo je bon krijgt? Maar dan als goedmakertje voor die slechte ervaring met de medewerker.

Ik weet niet of het normaal is om een bon te krijgen. Hier werd het tot nu toe alsnog later geleverd en houden ze het voor me achter. Ze bellen zelfs als het binnen is, als ik dat wil.

12. Regina88

Regina88 Niet meer actief

Ik heb nog nooit een tegoedbon gekregen als een product op was. Moest altijd weer terugkomen en hopen dat het er dan wel was.
    Zal er de volgende keer eens naar vragen

Deel Deze Pagina