Vorige week waren er een aantal leuke aanbiedingen bij de etos. Helaas was een deel hiervan uitverkocht en kwamen die week niet meer binnen ( het was geen op=op actie). Aan van de medewerkers gevraagd of ik een tegoedbon kon krijgen zodat als de producten weer binnen kwamen ik het alsnog met korting kon kopen. Kreeg hierop een snauw dat ik het maar bij een ander filiaal moest proberen (15 km rijden). Ik ben van andere drogisterijen en zelfs supermarkten gewend dat je een tegoedbon krijgt. Wat is jullie ervaring hier mee?
Ik zou even contact opnemen met het hoofdkantoor en daar vragen hoe en wat. Dit kan via Facebook ( dan helpen ze je heel snel) maar ook via telefoon.
Via fb reageren bedrijven meestal heel snel idd, en ook heel probleemoplossend. Geen reclame natuurlijk, een (openbaar) ontevreden klant.
Ow ik ben deze 'service' wel gewend eigenlijk, ik vind het eigenlijk ook niet heel raar(wel jammer) ik pies vaak naast de pot omdat de aanbieding er niet meer is, helaas pindakaas denk ik dan maar. Je zou inderdaad een berichtje op facebook kunnen plaatsen, werkt vaak effectiever en sneller dan een belletje...misschien dat er iets uitkomt.
Tnx! Vandaag de klantenservice gebeld en zij hebben de bedrijfsleider van het betreffende filiaal gemaild. Als het goed is neemt hij/zij contact met me op om het verder af te handelen. Wordt vervolgd!
Dit verbaast me van de Etos, want ik vind ze altijd heel klantvriendelijk. Ik denk dat je net de verkeerde medewerker te pakken hebt gekregen. Ik zou dit aankaarten bij de Etos klantenservice. Misschien dat je zo je bon krijgt? Maar dan als goedmakertje voor die slechte ervaring met de medewerker. Ik weet niet of het normaal is om een bon te krijgen. Hier werd het tot nu toe alsnog later geleverd en houden ze het voor me achter. Ze bellen zelfs als het binnen is, als ik dat wil.
Ik heb nog nooit een tegoedbon gekregen als een product op was. Moest altijd weer terugkomen en hopen dat het er dan wel was. Zal er de volgende keer eens naar vragen