hey dames ik vroeg me af wanneer jullie echt een zw buikje kregen ?!(Met hoeveel weken ?? ) heb zelf een klein buikje maar dat komt denk ik meer omdat ik zoveel trek (en eet hihi) heb in vette dingen. liefs !
Bij mij zag je al vrij vroeg een bolling maar omdat ik eerder een kind gehad heb rekte mijn bm sneller. Nu ben ik bijna op de helft en kun je er echt niet omheen hahaha
Deze keer NA de 20 weken pas.... bij de andere juist eerder oudste week of 12 positiebroeken dochter 8 weken.... jongste iets later.... dus tja verschilt ook per zwangerschap....
20 weken was het voor mij een zwangerschaps bol maar nog wel te verbloemen na 30 weken was het niet meer te missen maar nog niet mega maar toch, je zag het
bij me eerste rond de 18 weken best en buikje te zien, en nu was ik rond de 14 weken dat ik zoiets had, nou dat gaat goed hihi
Bij de eerste begon ik rond de 5mnd een klein bollinkje te zien. Nu bijna 3 mnd zwanger van de tweede en nog steeds geen verschil te zien. Maar ik weet dat die buik echt gaat komen, want bij de eerste voelde ik mij huge op het einde.
Bij mij begon mijn buikje pas rond de 23 weken echt zichtbaar te worden. Ik had wel eerder dat mijn broeken niet meer dichtgingen.
ik ben nou 10 weken maar ik krijg met veel moeite mn broeken nog dicht, je ziet echt al een beetje een buikje.. ben van mezelf heel slank plus het is mn tweede kindje!
Ik heb overgewicht. Rond de 15 weken kreeg ik al een echte zwangerschapsbuik. Maar ik ben erg klein 158cm en ik had al geen buikspieren, dus alles komt naar voren. Nu 22 weken zwanger en mensen denken dat ik of al snel uitgerekend ben, en de volgende vraag is dan, weet je zeker dat het er geen 2 zijn. Ik draag erg naar voren.
bij mn eerste vanaf een week of 18, bij mn 2e vanaf een week of 16. nu bij mn 3e vanaf een week of 13. ik ben nu bijna 18 wkn en anderen valt het nu ook op.
Hangt er vanaf of je eerder een kindje hebt gehad en hoe de bouw van je lichaam in elkaar zit.. Naar mijn eigen gevoel had ik vanaf rond de 16 weken al een lief mini bolletje.. maar mensen merkte het pas echt vanaf de 18 weken.. Ik vond het zelf een échte zwangerschapsbuik vanaf mijn 20e week, kreeg toen ook mn groeispurtjes
Ik kreeg met 10 weken al de eerste vragen of ik niet iets moest vertellen?! Met zo'n 18 weken kon je er niet echt meer omheen.
pas met 24 weken begon het iets zichtbaar te worden (nu kan je er niet meer omheen) heb het op mn werk ook pas met 24 weken aan clienten verteld , ben van mezelf ook al dikker en langer dus ik had genoeg ruimte het te verstopen
Ik ben nu 15 weken zwanger, maar je ziet het bijna niet, terwijl het toch mijn 5de zwangerschap is. Bij de andere zwangerschappen zag je het veel eerder, zeker bij mijn die van mijn 4de. Toen had ik al een behoorlijk buik met 15 weken. Nu zit mijn baarmoeder wel tot aan mijn navel, maar mijn buik blijft bijna plat. 'k Zou ook niet weten hoe dat komt...
Bij mij is het nu ongeveer echt een zwanger buikje aan het worden, hiervoor leek ik gewoon wat dikker. met 25/26 week dus.
Je begon het echt te zien vanaf 23 weken. Daarvoor leek het gewoon alsof ik te veel gegeten had. Maar nu is het, vooral 's ochtends, echt zo'n harde ronde buik.
Ik werd rond 10weken wat dikker... Was daarvoor veel afgevallen dus een collega vroeg al of het weer de verkeerde kant op ging... Met 16 weken kreeg ik mijn broeken niet meer dicht had al een tijdje de knoop los maar toen ging het helemaal niet meer...
Ik zag het zelf vanaf ongeveer 12 weken (maar alleen zonder kleren, en anderen konden het ook echt niet zien). Nu met ongeveer 18 weken de eerste mensen gehad die zeiden 'je begint het al te kunnen zien he'. Maar ik denk dat iemand die niet van de zwangerschap weet gewoon zou denken dat ik wat dikker ben geworden. De laatste week krijg ik veel broeken en rokken niet meer dicht, daarvoor ging dat prima.