Wakker worden 's nachts....

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Chebu, 29 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Mijn zoontje ligt nu sinds twee weken in zijn nieuwe bed. 's Avonds na de voeding van 23.00 valt hij in slaap maar hij wordt dan om ongeveer 01.00 of 02.00 wakker. En vervolgens wil hij niet meer in zijn eigen bed verder slapen. Sommige nachten is hij heel actief en gaat dan omrollen en spelen. Andere nachten gaat hij huilen en kreunen.
    Ik heb al veel geprobeerd. Aai over de bol. Eruit nemen, mee rondlopen en terug leggen, met oordopjes slapen, maar het komt er op neer dat hij al twee weken bij ons in bed eindigt.
    Ik wil niet dat dit een gewoonte wordt! Mijn man slaapt al zolang noodgedwongen op de bank omdat hij een drukke periode op z'n werk heeft. Ook hebben we maar 1 slaapkamer en ik hoor alles. Volgens de KA heeft zoonlief niet echt veel slaap nodig. Overdag slaapt hij wel goed.
    Wat kan ik nu nog doen?

2. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    ik zou zeggen vol houden om hem in zijn eigen bed te laten slapen, straks heeft hij van ik hoef maar te huilen en ze komen wel en ik mag bij mama in bed.

3. roosje1201

roosje1201 Actief lid

20 aug 2007
    327
    0
    0
    hoi hoi

of misschien overdag wat langer ophouden liever overdag een huilend kind dan s'nachts.

liefs

Deel Deze Pagina