Afgelopen nachten pyjama met slaapzak en lange mouwen.. maar nu? Dacht zelf aan romper (zonder mouwen) en slaapzak (zomer, wel met mouwen, nacht koelt het af, en waarschijnlijk haar lichaam ook?) wat jullie?
Ik heb een romper met korte mouwen. Bovenkant van de pyama (dus benen bloot), slaapzak zonder mouwen en een lakentje.
Dochter slaapt in romper met spaghettibandjes en een enkele vipsleeper. Die is wel dikker dan een zomerslaapzakje. Dat wordt te koud voor de nacht.
Wij hebben een romper lange mouwen, en een zomerslaapzak met geen mouwen. Zo'n dikkere slaapzak lijkt mij toch echt te warm, ik heb wel lange mouwen romper omdat het inderdaad afkoelt. Het is nu volgens onze babyfoon 25 graden op kamer, warm dus.
In onze slaapkamer (waar hij ligt) is het behoorlijk koud, dus een winterslaapzak (zonder mouwen) met een lange mouwen romper eronder. Ik slaap zelf ook nog onder een wollen deken opgetrokken tot mijn nek...
Hier ook 25 graden, twijfel over wel of geen broekje.. voor nu niet, ze was net al klam..maar de nacht. Lastig hoor
Rompertje korte mouw, katoenen pyjama en dunne slaapzak zonder mouwen. Was net 21 graden op haar kamer.
Wij wonen in een broeikas romper zonder mouw en dikker slaapzakje zonder mouwen. Vanavond nog een lakentje erover.
Oke hier ook zonder broekje dan hihi! Hier ook screens naar beneden gehad heel de dag, zon staat vanaf uur of 1 op de achterkant waar ook onze slaapkamers zitten. Dus romper zonder mouw, slaapzak met mouw en lakentje moet genoeg zijn toch? Lijk me zo erg als ze het koud heeft
hier een dreumes in een romper zonder mouwen, een korte mouwen en broekje pyama en een slaapzak zonder mouwen...blote armpjes dus. ik heb nog een wollen dekentje liggen wanneer het vannacht kouder wordt.
Romper lange mouwen en zomerslaapzak zonder mouwen. Bij haar is het nu nog 24 graden op de kamer en na anderhalf uur hoor ik dat ze nog wakker is... ze is gelukkig wrl rustig, vorig jaar lag ze alleen maar te krijsen met de hitte. Ik vind het altijd zo moeilijk he, wat je die kleintjes aan moet doen...
romper lange mouw, dunne zomer slaapzak en lakentje. En misschien later nog een dekentje erover. Is nu 26 graden op haar kamer.
Pyama lange mouw en lange broek, straks een lakentje of zomerslaapzak erbij. Afhankelijk van de kamertemp
dekentje en romper met korte mouwen. is nog redelijk koel bij ons op de slaapkamer. Schijnt geen zon op de slaapkamer
Romper zonder mouw, pyjamajasje met lange mouw (dun stofje), blote beentjes en zomerslaapzak zonder mouw. Lakentje eroverheen. Is ong. 23 graden in de kamer.