Ik ben zwanger! :D heb alleen een probleem :(

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sadieraven, 18 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.613
    19
    38
    Fulltime Mommy en student!
    Amsterdam
    Hoi meiden,

Zoals het al staat aangegeven ik heb vanmorgen positief getest op mijn NOD!! :D
    Dit is mijn 3e zwangerschap maar mijn 2de kindje. 2de zwangerschap heb ik laten aborteren onder druk van mijn vriend...

Ik ben alleen een probleem... We zijn sinds zondag uit elkaar door een fikse ruzie en me tafel bijna door de tv heen vloog door hem...

Wat moet ik nou doen?! Nog een abortus :(
    Ik weet het niet meer...

Status: hele gemengde gevoelens :(

2. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Laat je niet overhalen door andere mensen tot een abortus, dat moet je alleen doen als je er zelf 100% achter staat..

Sta je daar niet 100% achter dan dus het kindje houden(of als je het echt niet wil adoptie, mar ik geloof dat je er blij mee ben?)

Tsjaa en nu? Nu niks...
    Nu moet je gelukkig zien te worden in je eentje met je kindje :)
    Mdaar dat komt best goed hoor!
    Ik zou het je ex wel verellen..
    Maar laat je niet overhalen tot dingen die je niet wil!

Succes!

En natuurlijk gefeliciteerd!!:D

3. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.613
    19
    38
    Amsterdam
    Hoi sam20.

De vorige heb ik idd onder druk gedaan zonder er zelf 100% achter te staan en dit doet me nog steeds heel veel pijn. Ik heb nog steeds een echo foto en kijk er iedete dag naar.. Daarom maakt dit het ook heel erg moeilijk, ik wil heel graag een 2de, me dochter is ook gek van baby's...
    Maja nog een kind zonder vader??
    Ik moet hier goed over nadenken, ik wil natuurlijk niet de kans op een 2de nog een keer weggooien terwijl ik heel graag wil.

Bedankt voor je berichtje!!!

4. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Ik snap dat je liever heb dat je kind een vader heeft..
    Maar als de situatie niet ander is... Dan is het nou eenmaal zo...

Ik heb ook geen vader en ben goed terecht gekomen hoor ;)

5. raymoont

raymoont Actief lid

17 jan 2012
    168
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    dedemsvaart
    hoi hoi als eerste gefeliciteerd met je zwanger en wat naar dat jullie uit elkaar zijn.
    kun je goed met je ex overweg wat vind je ex van je zwangerschap ik hoop dat je het kindje kunt houden dat jij en je ex er goed uit komen heel veel sterkte en probeer toch te genieten van
    de zwangerschap

6. Yvke86

Yvke86 Fanatiek lid

11 apr 2013
    1.696
    295
    83
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Limburg
    van harte gefeliciteerd :)
    Maar wat rot dat jullie nu net uit elkaar zijn. Is het echt definitief of zit er nog een kans in dat het goed komt?
    En als je goed met je ex overweg kunt, dan is dat alleen maar fijn.

7. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.613
    19
    38
    Amsterdam
    Ik heb het mijn ex verteld en hij wilt het ook graag dus we gaan het even aankijken. Ik denk dat ik het gewoon hou ondanks de situatie.
    Het is mijn kindje en niemand komt daaraan! :D

Mijn eerste kind heb ik zelf dw vader weggeschopt en dat was de beste keuze die ik ooit gemaakt heb, dus alleenstaande moeder ben ik eigenlijk al gewend hihi :p

8. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Waarom zou je bang moeten zijn om het weg te laten halen als je ex er ook blij mee is?
    Dan is er toch geen enkele reden meer om het weg te laten halen?
    Gewoon een goede omgangsregeling met je ex treffen. Wellicht kunnen jullie omwille van jullie kindje op komst op vriendschappelijke voet verder?

9. Drieka

Drieka Niet meer actief

Proficiat! Vervelend dat jullie nu net uit elkaar zijn, misschien eens goed met elkaar praten en dan een beslissing nemen?

10. Vaya

Vaya Niet meer actief

Gefeliciteerd :) met je zwangerschap!
    Volg je gevoel meid, dan maak je de juiste beslissing ;)

11. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.613
    19
    38
    Amsterdam
    Hij is er idd ook blij mee en ik kan het niet over me hart verkrijgen om het weer weg te halen. We gaan het gewoon overleggen en dan komen we er wel uit :)

Thanks iedereen!! :D

12. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Ik hoop dat jullie eruit komen! :)

13. Vvlinder

Vvlinder Fanatiek lid

24 jun 2012
    3.050
    38
    48
    VZ-IG
    limburg
    Gefeliciteerd!

14. Rosa1602

Rosa1602 Lid

15 apr 2013
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    wat een vervelende situatie :(...sterkte met alles iig

mijn dochter is ook opgegroeid zonder vader (en nog steeds) ,....en ze doet het perfect , ik hoop dat jullie/jij er uitkomt(en) en idd niets doen waar JIJ je niet goed bij voelt

15. MG2011

MG2011 Fanatiek lid

22 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje dat klinkt heftig! Ging het al slecht tussen jullie dan? Vast niet, aangezien je - neem ik aan - bewust voor een tweede kindje bent gegaan? Is er geen kans op verzoening?
    Sterkte!

16. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.613
    19
    38
    Amsterdam
    Het ging idd niet zo soepel de laatste tijd, veel ruzie en uiteindelijk heb ik er zaterdagavond een punt achter gezet..
    Het was ook niet echt gepland maar ik wilde het wel al heel lang heel graag, had alleen niet verwacht dat het nu zou gebeuren haha. Maar goed dat zal je zien op de momenten dat je het niet verwacht krijg je wat je wilt :p

Hij wilt iig niet dat ik het weg laat halen want die abortus heeft hem toch ook veel pijn gedaan (terwijl hij het niet wilde) Maar goed we zitten nu gewoon met hoe gaan we het tussen ons doen en die kleine meid die er al is natuurlijk...
    Situatie is ook lastiger omdat ik geen contact meer heb met zijn ouders vanwege een ruzie die uit de hand liep, mijn ouders kunnen zijn ouders hun bloed wel drinken en mijn moeder en me ex zijn grote vijanden van elkaar :$ :(

Maar denk wel dat we eruit gaan komen :)

17. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.613
    19
    38
    Amsterdam
    Hoi Rosa,

Mijn eerste dochter is ook geboren en opgegroeid zonder vader, schopte hem uit me leven en gaat perfect! :D Ik heb nog nooit zo een lief meisje gekend..

Situatie is nu alleen wel lastiger want zijn ouders spreek ik niet vanwege een dikke ruzie, mijn ouders kunnen zijn ouders hun bloed daardoor wel drinken en mijn moeder en ex liggen ook weer zwaar K*T met elkaar :$

Laat staan dat ik het me moeder nu moet vertellen ,die ziet me al aankomen hahahaha :p

Ik ben iig blij dat hij er nu wel positief naar kijkt en hij wilt met me mee naar de echo enz.

We zullen zien maar dankje meiden!!!! Xxxx

18. Marcella1985

Marcella1985 Bekend lid

17 mrt 2013
    641
    0
    0
    NULL
    flevoland
    Gefeliciteerd met je zwangerschat... en Jeetje wat een lastige situatie. Sterkte

19. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.613
    19
    38
    Amsterdam
    Dankjewel!!

20. Marcella1985

Marcella1985 Bekend lid

17 mrt 2013