Goedemorgen dames! Waarschijnlijk ben ik gewoon nog niet helemaal wakker, maar zien jullie ook iets? haha Groetjes Monique
Ik denk vaag wel iets te zien maar de foto is onduidelijk en donker... Miss bij daglicht maken? Succes en hopelijk lopen ze mooi op
Je foto is erg donker en de spullen eromheen maakt het wat verwarrend. Even een foto in daglicht maken. Spannend
Ik zie het wel met goed turen! Maar je zit ook 5 dagen voor je nod zo te zien dus dat ik ook niet zo gek spannend..!
Bedankt dames!! Ik wou de foto zo bewerken dat ie duidelijker werd maar dat is mislukt haha ik was echt nog niet wakker 😂 heb hier de onbewerkte foto.. ben net terug uit mn werk en denk nog wel wat te zien maar ben niet meer zo overtuigd haha hij is iig nog negatief 😉
Oef moet wel mega turen hoor! Vind 'm niet echt duidelijker dan gister maar daarom moet je volgens mij ook 2 dagen wachten wil het donkerder worden.. Heb je geen andere testjes?
Ja de upload kwaliteit is ook bagger, toen die net door liep zag ik echt heel duidelijk een streepje, maar toen die droger werd werd die ook weer vager, heel vreemd! Ja heb wel andere testen maar die wil ik bewaren tot ik hier "echt" wat op zie haha
Geloof dat de hoeveelheid HCG elke 40 tot 70 uur verdubbeld of zoiets dus dan zou je met 2 dagen iig een opgelopen test moeten zien. Succes en hoop op een positieve test voor je!