Zijn er dames die zwanger zijn geworden van Gemeenschap die plaats vond drie a twee dagen voor ei sprong?
Het kan allemaal zijn verhalen van langer ligt er maar net aan hoe vruchtbaar de vrouw is en hoe goed het Zaad is.
2 keer en wel langer dan 3 dagen. Bij mijn 2e was het eigenlijk die maand niet het plan omdat ik dan 10 wk zwanger zou zijn op mijn promotiedatum (en kotsmisselijk). Dus rond ei jasjes gebruikt. Slim plan, not. Ik ben kotsmisselijk gepromoveerd Onze 3e was zelfs een complete verrassing, had nog maar half een soort van cyclus terug sinds de 2e zwangerschap (1x een beetje ongesteld geweest). We zouden afgelopen zomer voor een derde kindje gaan, maar ik was in mei al zwanger, moet van bijna een week voor mijn ei geweest zijn (tenzij mijn ei toch later was, maar dan klopt de termijn van mijn echo niet en zou ik bizar vroeg positief getest moeten hebben). Eigenlijk weet ik het gewoon niet, het leek me zo onwaarschijnlijk maar hij zit er toch echt
Ja hoor, ze ligt hier boven te slapen... Deden aan nfp en hadden op dag 7 van mijn cyclus zonder condoom gedaan en daarna niet meer rond dag 13 heb ik mijn eisprong gehad en zij ligt nu boven te slapen.
Hier ook voor de eisprong. Had alleen maar laten diensten rond en op mijn eisprong. Ik duim voor je. P.s. Leuk om je hier terug te vinden.