Sinds twee dagen is Nils opeens heel veel wakker. Vandaag ook weer: na voeding, even knuffelen, spelen in box en naar bed. Een uur later bij hem gaan kijken en hij ligt nog steeds wakker in zijn bedje rond te kijken, heel ontspannen. En gisteren was dit ook al zo. Terwijl hij daarvoor na elke voeding ging slapen. Wat zou dit zijn? Een sprongetje? maar ik dacht dat dat juist met meer huilen gepaard ging? wie herkent dit?
ja ik herken dit heel goed onze kleine meid heeft t zelfde ik weet eigenlijk niet wat t is maar ze is gewoon happy en ligt wakker te kijken en een half uurtje later is ze weer in slaap gevallen het is de eene dag zo en dan slaapt ze weer gelijk de andere dag weer lekker wakker maar tevreden veel liefs mieke
Mark heeft dat ook sinds een aantal dagen. Hij slaapt later na voeding en spelen, en is eerder wakker.
Finn heeft dit al vanaf zijn geboorte hij slaapt overdag heel weinig. Maar je hebt ook weinig last van hem. Hij kijkt de hele dag om zich heen, en sinds een week verplaats ik de box van de woonkamer naar keuken en vv zodat hij verschillende dingen kan waarnemen en hij vind het nog leuk ook.
Nils wordt wat groter dus hij gaat de wereld meer ontdekken! Heerlijk toch dat hij zo ontspannen is, ik zou er lekker van genieten! Als hij moe is, slaapt hij echt wel!
onze youri heeft dat ook gisteren heeft hij smiddags in totaal maar 2uurtjes geslapen, dan bedoel ik van smorgens zn fles tot 20.00 zn fles tussen in maar 2uurtjes de rest ook wakker geweest.hij heeft dat de laatste tyd ook veel,maar ik vind t niet erg zolang hij snachts dan maar goed slaapt hahaha groetjes krulliewullie
Hier nog één..maar niet zonder huilen! Vanaf sávonds 19.00 t0t de volgende ochtend tien uur is het prima! Flesje drinken en gelijk slapen. Maar dan.. Eerst is ie vrolijkmaar zo tegen 12.00 wordt ie moe en kan ie de slaap niet pakken. Om één uur zijn flesje weer en dan valt ie bijna in slaap tijdens zijn fles. Dan na het boertje wat er met veel moeite uitkomt gelijk naar bed. Slaapt ie een kwartiertje en begint te huilen kan dan zijn slaap niet pakken.. Pfff zo rotzooien we aan tot s'' avonds de fles van 19.00 en dan als een blok in slaap! Iemand nog tips?