cadeau 1 jaar (meisje) met al een oudere dochter

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door toetie, 27 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toetie

toetie Fanatiek lid

14 dec 2010
    2.310
    7
    38
    noord brabant
    iemand die me kan helpen
    de meeste mensen vinden een tientje voor een cadeau genoeg om te geven maar ik ben echt insperatieloos in dat budget of beter gezegd in ieder buget.
    ons huis ploft uit zijn voegen van het speelgoed.

2. MnnW

MnnW Fanatiek lid

10 jun 2013
    3.246
    2.363
    113
    Vrouw
    misschien een tegoedbon? voor de ijssalon, een binnenspeeltuin, het zwembad? of iets wat 'op' gaat, zoals vingerverf, knutsellijm, vouwblaadjes? Als ze 1 worden hebben ze sowieso nog niet zoveel besef van feest en cadeaus, dus je kunt ook geld vragen om met het gezin een abonnement op de dierentuin oid te kopen, evt volgend seizoen. verder praktische cadeaus als slaapzakjes, pyjama, regenlaarsjes, haarspeldjes/elastiekjes, logeerkoffer/tas..

3. jara

jara Bekend lid

4 sep 2006
    878
    4
    18
    Ik heb voor mijn zoontje zijn 1e verjaardag kleding gevraagd. We hadden alles al en hij had er geen idee van. Hij kreeg ook nog wel wat kleinigheidjes maar was ook heel blij met zijn nieuwe kleertjes/pyjama/slofjes ;)

4. toetie

toetie Fanatiek lid

14 dec 2010
    2.310
    7
    38
    noord brabant
    kleren is niet zon goed idee de mensen die we om ons heen hebben hebben geen weet wat een baby moet dragen of het komt van de kringloop af wat niet erg is als het nog fatsoenlijk eruit ziet maar meestal zie je heel goed dat het 2de hands is.

maar bonnen voor de binnenspeeltuin is wel leuk.

Deel Deze Pagina